فیورنتینا 0 - 0 یوونتوس؛ فرار بیانکونری از شکست

فیورنتینا 0 - 0 یوونتوس؛ فرار بیانکونری از شکست

سایت رسمی فوتبالی- یوونتوس در روزی که نمایش خوبی ارائه نداد با تساوی بدون گل مقابل فیورنتینا متوقف شد. یوونتوس در خانه فیورنتینا قادر به خلق موقعیت خاصی نبود و در روزی که شاگردان وینچنزو مونتلا فرصت های خوبی را از دست دادند، در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 13 و روی اشتباه عجیب شزنی برای فیورنتینا ایجاد شد اما ضربه او بعد از برخورد با کیه زا از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی همکاری ریبری و کاسترولی، میزبان باز هم صاحب موقعیت شد اما کیه زا در لحظه آخر نتوانست از این فرصت استفاده کند. در دقیقه 35 کیه زا شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او در اختیار سنگربان یوونتوس قرار گرفت.

 

در دقیقه 40 فیورنتینا تا آستانه باز کردن دروازه یووه نیز پیش رفت اما ضربه سر دالبرت با مهار شزنی همراه شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه اول داگلاس کاستا و میرالیم پیانیچ مصدوم شده و جای خود را به برناردسکی و بنتانکور دادند تا یووه مجبور به انجام دو تعویض اجباری شود. 

فیورنتینا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه زمینی دالبرت از گوشه محوطه با مهار زیبای شزنی همراه شد.دقایقی بعد رونالدو که در جریان بازی کم کار بود شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او در اختیار دراگوسکی قرار گرفت.در دقیقه 65 و روی پاس زیبای کاسترولی، فیورنتینا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه کیه زا از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر نبودند.

لحظاتی بعد خدیرا در مقابل دروازه فیورنتینا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما وی ترجیح داد پاس بدهد و ارسال او عرض دروازه را طی کرد. در دقیقه 72 برناردسکی بعد از برخورد با دالبرت در محوطه جریمه فیورنتینا متوقف شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 77 فیورنتینا باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما این بار ضربه سر میلنکوویچ همان جایی رفت که شزنی آنجا ایستاده بود.دقایقی بعد رونالدو با یک قیچی برگردان دروازه فیورنتینا را هدف گرفت اما توپ روی پاس وی جفت و جور نشد. در اوقات اضافه ضربه خطرناک بواتنگ از کنار دروازه یووه به بیرون رفت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.