دوگاری: اگر دست من بود، همین الان نیمار را می فروختم

دوگاری: اگر دست من بود، همین الان نیمار را می فروختم

سایت رسمی فوتبالی- در نهایت نام نیمار  در لیست بازیکنان آماده پاری سن ژرمن قرار گرفت و به صورت قطعی مشخص شد که او قرار است تا برای تیم پاریسی به میدان برود. او اخیرا از برزیل به فرانسه بازگشته و منتظر آن است تا درترکیب تیم باشگاهی اش به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، نیمار در طول تابستان، سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات بود و صحبت درمورد احتمال جدایی او از پی.اس.جی و بازگشتش به لالیگا، هرروز سوژه رسانه های ورزشی بود. او درنهایت این اتفاق رخ نداد و حالا او تمام تمرکزش را برروی موفقیت در پاری سن ژرمن قرار داده است. به ویژه حالا که با مصدومیت کیلیان امباپه و کاوانی، سرمربی پی.اس.جی روی نیمار حساب ویژه ای بازکرده و توماس توخل اعلام کرده که نیمار در بازی امروز تیمش مقابل استراسبورگ به میدان خواهد رفت.

اما بازگشت مجدد نیمار به ترکیب تیم پاریسی باز هم با حواشی زیادی همراه شده و بسیاری به همین بهانه به انتقاد از این ستاره برزیلی پرداخته اند. یکی از این منتقدان کریستوف دوگاری، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی فرانسه است. او که به عنوان کارشناس ورزشی آر.ام.سی سپورت به فعالیت می پردازد، در موضع گیری علیه نیمار به تندی از او انتقاد کرده و گفته:« نیمار باید از پاری سن ژرمن و هوادارانش عذرخواهی کند. این نوعی ادای احترام است. او باید الگوی بزرگی برای همه باشد ولی فاصله بسیار زیادی با الگو بودن دارد.»

دوگاری بسیار بعید می داند که ماندن نیمار در پاریس به منزله ادامه حضور طولانی مدت او در پایتخت فرانسه باشد:« اگر دست من بود، نیمار را تا حالا فروخته بودم. اگر هم اینطور نشود، به او اجازه نمی دادم که تا زمانی که بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته ایم، تیم را ترک کند. ولی اگر تیمی برای نیمار 250 میلیون یورو روی میز بگذارد ، پاری سن ژرمن می تواند 3 یا 4 خرید خوب انجام دهد.»

6363