زیدان: باید در دقایق بیشتری، بهتر کار کنیم

زیدان: باید در دقایق بیشتری، بهتر کار کنیم

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار رئال مادرید مقابل لوانته که با برد 2-3 کهکشانی هابه پایان رسید، زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در کنفرانس خبری حضور یافت و به آنالیز عملکرد تیمش دراین بازی خانگی پرداخت. زیدان در صحبتهایش به تمجید از عملکرد خامس پرداخت و از بازی تیمش درنیمه اول راضی تر بود. این گزیده ای از صحبتهای زیدان است:

*برد با سختی فراوان: مشکل اینجاست که ما نیمه دوم را با قاطعیت شروع نکردیم و آنها نیمه دوم را با یک گل شروع کردند. من از عملکرد تیمم در نیمه اول رضایت بیشتری دارم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم. پاسکاری ها و بازیهای خوب و گلهای تماشایی. در نیمه دوم هم موقعیتهایی برای گلزنی خلق کردیم ولی نتوانستیم به گلهای بیشتری برسیم. شایسته برد دراین بازی بودیم ولی باید به دنبال آن باشیم که در عین 90 دقیقه خوب کار کنیم. اگر در 45 دقیقه خوب بازی می کنیم، می توانیم در طول 90 دقیقه هم خوب کار کنیم.

*بازی لیگ قهرمانان اروپا: مهمترین بازی برای ما بازی امروز بود. ما فقط به این بازی فکر می کردیم

*خامس: او خوب بود و راحت کار کرد. کار کردن با توپ برایش سخت نبود. از نظر فیزیکی کمی کار برایش سخت بود؛ چون اخیرا از بند مصدومیت رها شده ولی او مملو از انگیزه بود و دوست داشت به گل برسد

*تغییر کردن خامس در دو سال اخیر: او بازیکن باکیفیتی است و همیشه از این کیفیت بهره مند بوده و اصلا تغییری نکرده. او هنوز از نظر فیزیکی هنوز به اوج نرسیده ولی شخصیت و توان بالایی داشت و در پایان بازی جانی در بدنش باقی نمانده بود.خوشحالم که او تمام توانش را در زمین به کار گرفت و الان باید استراحت کرد

*هازارد: ما در حال مدیریت شرایط بازیکنانی هستیم که هنوز آماده نیستند. چون آنها خیلی کمتر تمرین کرده اند. ولی اوضاع هازارد بهتر خواهد شد. امیدوارم که دیگر مصدومی نداشته باشیم. هازارد فقط در 4 جلسه تمرینی شرکت کرده. او بازیکنی تواناست و خدمات زیادی به تیم خواهد رساند.

*ویروس فیفا: ما بازیکنان زیادی را در هفته های اخیر از دست دادیم و بعضی از آنها هنوز به اوج نرسیده اند

*بهبود اوضاع رئال: باید بهتر بازی کنیم و در دقایق بیشتری در زمین بهتر کار کنیم. این را خودمان می دانیم

*فرصتهای از دست رفته وینیسیوس: او 18 سال سن دارد و مهم این است که به توانایی ها و موقعیت های او باور داشته باشیم.

*بنزما: مدتهاست که می شنوم که آخرین بازی بنزما، بهترین بازی اش بوده و هر هفته این جمله تکرار می شود. او همیشه ظاهر می شود و خوش می درخشد.

6363