نورمحمدی: مقابل استقلال دنبال اولین بردمان هستیم/ نباید در بازی فردا گل بخوریم

نورمحمدی: مقابل استقلال دنبال اولین بردمان هستیم/ نباید در بازی فردا گل بخوریم

وب سایت رسمی فوتبالی- حامد نورمحمدی، مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها در بازی با استقلال تهران دنبال کسب اولین برد فصل‌شان هستند.

به گزارش فوتبالی، حامد نورمحمدی در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تیمش در آستانه هفته سوم لیگ برتر و عملکرد نفت مسجدسلیمان در دو بازی قبلی گفت: در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را انجام دادیم و کادر فنی هم فرصت داشت تا کارهای تاکتیکی موردنظرش را پیاده کند. ما دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا از شرایط بازی دور نباشیم. در دو بازی گذشته هم بد نتیجه نگرفتیم. در هفته اول که برابر تیم پرقدرت و پرستاره تراکتور مساوی کردیم و در بازی دوم هم یک امتیاز برابر صنعت نفت در آبادان گرفتیم. البته این را هم باید در نظر گرفت که در شروع مسابقات، تمام تیم‌ها شرایط ایده‌آلی از لحاظ هماهنگی تیمی ندارند.

وی در ارتباط با دیدار برابر استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: استقلال در دو بازی قبلی نتوانست خوب امتیاز بگیرد و این موضوع باعث شده است تا آنها در این بازی دنبال برد باشند. طبیعتاً کار ما برابر تیمی بزرگی مثل استقلال سخت است، ولی ترسی از حریف‌مان نداریم و قطعاً با انگیزه بالا بازی خواهیم کرد. ما در زمین خودمان باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و از طرفی حمایت هواداران هم می‌تواند روحیه و انگیزه بازیکنان نفت مسجدسلیمان را بالاتر ببرد.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این مطلب که آنها برابر استقلال دنبال کسب اولین پیروزی‌شان در این فصل هستند، تصریح کرد: ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و دوست داریم اولین برد ما برابر تیمی مثل استقلال باشد. البته می‌دانیم که با یک تیم قوی و حرفه‌ای بازی می‌کنیم. ما باید سعی کنیم که از استقلال گل نخوریم و این موضوع می‌تواند به نفت مسجدسلیمان کمک کند تا در نهایت برنده از زمین بیرون بیاییم.

7655