نوری: حضور ویلموتس تاثیر زیادی در روند بازی داشت

نوری: حضور ویلموتس تاثیر زیادی در روند بازی داشت

وبسایت رسمی فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: حضور ویلموتس در ورزشگاه‌ها انگیزه جوانان را بیشتر می‌کند و شخصا بابت این موضوع از او تشکر کردم.

به گزارش فوتبالی، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص تساوی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر ۲ تیم محکم بازی کردند. فکر می‌کنم حق ما بود که ۳ امتیاز بازی را بگیریم که نتوانستیم، اما بالاخره یک امتیاز هم در خانه حریف، کمتر از پیروزی نیست. امیدوارم در بازی بعدی اولین ۳ امتیاز فصل را به دست بیاوریم.

او درخصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: کمالوند پیش از بازی من را به عنوان پنالتی زن تیم انتخاب کرده بود و تا به زمین آمدم، یک پنالتی برای تیم ما به دست آمد. زحمت گرفتن پنالتی را بچه‌ها کشیدند و من کمترین کار ممکن را انجام دادم و توپ را به گل تبدیل کردم. امیدوارم در بازی‌ها بعد نیز برای تیم پارس جنوبی تاثیرگذار باشم.

کاپیتان پارس جنوبی درمورد حضور مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه امام علی (ع) گفت: حضور ویلموتس تاثیر زیادی در روند بازی داشت. بازیکنان هر ۲ تیم از این موضوع انگیزه می‌گیرند و کیفیت لیگ و مسابقات را این موضوع بالا می‌برد. این کار بزرگی است که ویلموتس انجام می‌دهد و من شخصا از او تشکر کردم که بازی جوانان را از نزدیک مشاهده می‌کند. امیدوارم این نگرش سرمربی تیم ملی به لیگ ادامه دار باشد.

نوری درخصوص حواشی که در برخی از زمان‌های بازی بین نیمکت‌های ۲ تیم بوجود آمد، گفت: من درگیری ندیدم و اصلا حواسم به نیمکت ذخیره‌ها نبود و بعد از بازی هم از کسی درباره این موضوع سوال نکردم.    

9697