با غیبت دور از انتظار هازارد؛ ترکیب رئال مادرید اعلام شد

با غیبت دور از انتظار هازارد؛ ترکیب رئال مادرید اعلام شد

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید امروز و پس از وقفه تعطیلات بازی های ملی از ساعتی دیگر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لوانته خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، رئالی ها از 3 بازی ابتدایی خود در رقابت های لالیگا 5 امتیاز کسب کرده اند. آنها در بازی اول پیروز بودند اما موفق نشدند سه امتیاز دو بازی بعدی را از آن خود کرده و به مساوی رضایت دادند. همین مسئله نگرانی بسیاری از هواداران این تیم را به دنبال داشت. از سوی دیگر مصدومیت های پیاپی مشکلی است که شرایط را برای زین الدین زیدان سخت کرده است. بازیکنان مطرح رئال مادرید به صورت متوالی با مصدومیت هایی روبرو می شوند و کار به جایی رسید که روز گذشته برخی منابع مدعی شده بودند که سرمربی فرانسوی برای این بازی تنها دو هافبک در اختیار دارد. حالا ترکیب 11 نفره زیدان برای بازی امروز اعلام شده و در کمال ناباوری ادن هازارد، ستاره جدیدالورود این تیم که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، روی نیمکت نشسته است. 

ترکیب رئال مادرید برای دیدر برابر لوانته بدین ترتیب است: تیبو کورتوا، دنی کارواخال، سرجیو راموس، رافائل واران، تونی کروس، کریم بنزما، مارسلو، کاسمیرو، لوکاس وازکز، وینیسیوس جونیور

1070