ساری: مادرم از حضورم در یووه ناراحت است، طرفدار ناپولی هستم

ساری: مادرم از حضورم در یووه ناراحت است، طرفدار ناپولی هستم

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری می گوید مادرش طرفدار تیم فیورنتیناست و به همین دلیل از حضور او در یوونتوس ناراحت است و این در حالی است که خود این مربی تنها طرفدار ناپولی در خانواده بوده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران مهمان فیورنتینا خواهد بود و به نظر می رسد ساری پس از مدت ها دوری از نیمکت تیم خود به دلیل بیماری امروز برای اولین بار حضور روی نیمکت تیم قهرمان سری آ را در فصل جدید این رقابت ها تجربه خواهد کرد. پیش از این دیدار مائوریتزیو ساری صحبت های جالبی را درباره علاقه خانواده خود به تیم رقیب مطرح کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا این که مادرش او را تهدید کرده که در صورت حضور در یوونتوس با او صحبت نخواهد کرد، گفت: " او از این که من به یووه آمدم خیلی خوشحال نشد اما از این موضوع بگذریم. مادربزرگ من در فاصله 500 متری ورزشگاه فیورنتینا زندگی می کرد بنابراین تمامی خانواده ما طرفدار این تیم شدند به جز من که هوادار ناپولی بودم. من خاطرات زیادی از این ورزشگاه دارم اما متاسفانه تنها چیزی که در حال حاضر می توانم ببینم آخرین آنهاست که قهرمانی سری آ را در آن از دست دادم. باید خیلی سریع این خاطره را با یک خاطره خوب جایگزین کنم. "

ساری در سال 2018 در آستانه کسب قهرمانی سری آ با تیم ناپولی بود اما شکست 3 - 0 در ورزشگاه خانگی فیورنتینا باعث شد که یوونتوس بار دیگر این مقام را به دست آورد. 

1070