مشکل پیچیده انصاری‎ فرد در پرسپولیس

مشکل پیچیده انصاری‎ فرد در پرسپولیس

وب سایت رسمی فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به تازگی در بدنه مدیریتی خود تغییر بزرگی را تجربه کرده و روزهای مهمی در پیش دارد.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، محمدحسن انصاری‎فرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس فعالیت‎هایش را آغاز کرده و در اولین گام موفق شد از مانع بزرگی به نام «طلبکاران صاحب حکم علیه باشگاه» به سلامت عبور کند. او با جلسات پیاپی توانست تخفیف خوبی از چند طلبکار باشگاه بگیرد و در شروع کار، اقدامات مثبتی داشت.

با این حال، انصاری‎فرد با مشکل بزرگ‎تری به نام عدم نقدینگی مواجه است. از یک سو، حساب باشگاه خالی است و از طرف دیگر، ایرج عرب برای حل مشکلات مالی در زمان مدیریت خود، بخش اعظمی از پیش‎ پرداخت اسپانسر باشگاه را دریافت کرده و مدعی است با آن، مخارج باشگاه را تسویه کرده بود.

گفته می‎شود رقم این پیش پرداخت، ۱۵ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. این درحالی است که یک شرکت دیگر برای در اختیار گرفتن امتیاز بلیت فروشی با باشگاه پرسپولیس عقد قرارداد کرده و در همان ابتدا ۷ میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب پرسپولیس واریز شده تا این باشگاه هیچ مشکلی برای شروع فصل نداشته باشد.

این پول قرار بود در ابتدا، به یورو تبدیل شده و برای بازگرداندن برانکو به پرسپولیس هزینه شود، اما حالا یکی از بهانه‌های افزایش بی‎رویه قیمت قرارداد برخی بازیکنان شده است. با این حساب انصاری‎فرد با دو مشکل مواجه است؛ اول اینکه پولی در بساط ندارد تا معضلات مالی را مرتفع کند و در ثانی، منابع درآمدزایی خالی شده و تا قسط دوم اسپانسر که اواسط آذرماه است، باید منتظر بماند. این موضوع بدون تردید روی مدل مدیریتی او تاثیر منفی دارد هرچند انصاری‎فرد به آینده امیدوار است و می‎خواهد با پرداختن به برخی جزئیات در قرارداد با اسپانسر اصلی باشگاه، نقدینگی فوری برای پرسپولیس داشته باشد. 

7655