بازگشت محبوب‌ترین تیم فوتبال قطر به روزهای اوج با 2 هزار هوادار!

بازگشت محبوب‌ترین تیم فوتبال قطر به روزهای اوج با 2 هزار هوادار!

وبسایت رسمی فوتبالی- محبوب‌ترین تیم فوتبال قطر که یک مدافع ایرانی در اختیار دارد در حال بازگشت به دوران درخشانش با ۲ هزار تماشاگر است!

به گزارش فوتبالی به نقل از روزنامه الوطن قطر، هواداران العربی به حمایت خود از این تیم در بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر برابر تیم‌ ام‌صلال ادامه دادند تا نشان دهند که وفادار هستند. آنها تلاش می‌کنند تا تیم مورد علاقه‌شان دوباره به روزهای رویایی دوران گذشته بازگردد.

بر اساس این گزارش، هواداران العربی شب گذشته (جمعه) با حضور 2 هزار نفری خود در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد نقش کلیدی در افزایش روحیه بازیکنان این تیم در بازی با  ام‌صلال داشتند. هر چند صفحه تلویزیونی ورزشگاه جاسم بن حمد از حضور 2 هزار تماشاگر خبر داد اما به نظر می‌رسد تعداد آنها بیشتر بود. هواداران العربی  پرچم بزرگی به رنگ‌های قرمز و سفید را در ورزشگاه به اهتزاز درآوردند که نشان‌دهنده تعلق‌خاطر و وفاداری به این باشگاه کهن قطر است.

العربی که قدمت 67 ساله دارد محبوب‌ترین باشگاه فوتبال در این کشور میان مردم و مقام‌های دولتی است. مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی هم‌اکنون عضو تیم العربی است. در گذشته نیز دیگر بازیکنان ایرانی شامل اشکان دژاگه، جواد نکونام، عبدالرضا برزگری، ابراهیم قاسم‌پور، جعفر مختاری‌فر، شاهین بیانی، شاهرخ بیانی، عبدالعلی چنگیز، کریم باوی، مجتبی محرمی، خداداد عزیزی، هادی شکوری و هادی عقیلی در این تیم بازی کرده‌اند.


9697