ماجرای عجیب رختکن ناپولی پیش از بازی با لیورپول تمام شد

ماجرای عجیب رختکن ناپولی پیش از بازی با لیورپول تمام شد

سایت رسمی فوتبالی – به نظر می‌رسد که ماجرای رختکن ناپولی به پایان رسیده باشد. این ماجرا از روز چهارشنبه آغاز شد، زمانی که کارلو آنچلوتی در وب‌سایت رسمی باشگاه به‌شدت به شورای شهر حمله کرد و گفت که آنها نتوانسته‌اند عملیات بازسازی رختکن را به‌موقع تمام کنند. در آن هنگام، رختکن ناپولی مانند خانه‌های در حال ساخت شده بود.

اما مقامات گفتند که رختکن را جمعه آماده می‌کنند و کلید آن را تحویل می‌دهند. حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق افتاده باشد.

آئورلیو دلائورنتیس، رییس باشگاه، ادواردو دلائورنتیس، معاون او، و وینچنتزو دلوکا، رییس ناحیه امروز عصر به بازدید ورزشگاه رفته‌اند. آنها رختکن جدید ناپولی را دیده‌اند که به زنگ آبی و سفید درآمده است، میز ماساژ دارد و از جکوزی بهره می‌برد.

ناپولی قرار بود در صورتی که ورزشگاهش آماده نباشد به صورت موقت به ورزشگاه دل‌آرا تیم بولونیا نقل مکان کند. اما حالا مشخص شده که آنها می‌توانند در روز شنبه میزبان سمپدوریا باشند و سه‌شنبه هم از لیورپول پذیرایی کنند.

یورگن کلوپ، مربی لیورپول در این باره گفته بود: «من در این مورد اطمینان دارم که یوفا کاری می‌کند که یک دوش و یک فضا برای لباس عوض کردن در اختیار ما قرار بگیرد. من چیزی بیشتر از این نمی‌خواهم. تا زمانی که زمین وجود داشته باشد و روی آن بازی کنیم، می‌رویم و شرایط را می‌پذیریم.»

8444