رحیم یوسفی: صحبت در مورد دربی زود است

رحیم یوسفی: صحبت در مورد دربی زود است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس می گوید تقویت خط حمله پرسپولیس از کارهایی است که باید برای تضمین موفقیت این تیم انجام بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط این روزهای این تیم گفت:  پرسپولیس در 2 بازی اول خود در لیگ نمایش بدی را نداشت اما آن چه مسلم است این موضوع است که خط حمله این تیم نیاز به تقویت دارد و حضور مهاجم ششدانگ برای این تیم لازم است. 

این پیشکسوت سرخ ها در خصوص عملکرد این تیم در خطوط مختلف به خبرنگار فوتبالی گفت: در 2 بازی اول ساختار دفاعی و خط میانی پرسپولیس شرایط بدی نداشت اما خلا یک مهاجم در کنار علیپور در این تیم کاملا مشهود است. 

رحیم یوسفی در ادامه تصریح کرد: هواداران از این تیم انتظار موفقیت و قهرمانی دارند و برای همین کار پرسپولیس سخت است اما در مجموع ابزار لازم در اختیار این تیم قرار دارد و در کنار مسائل فنی، هواداران و پیشکسوتان باید تمام قد از این تیم حمایت کنند. 

وی در مورد اوضاع پرسپولیس تا دربی گفت: پرسپولیس اول بازی سخت در برابر نفت آبادان را در پیش دارد و بعد از آن باید تمام حواس خود را معطوف دربی کند. به اعتقاد من الان صحبت در مورد دربی خیلی زود است. پرسپولیس اول باید به فکر بازی با نفت باشد. انشاالله که برد برابر نفت، مقدمه ای برای پیروزی این تیم در دربی باشد. در حال حاضر صحبت در مورد دربی خیلی زود است.

۴۱۲۴