رونی: اگر گواردیولا سرمربی تیم ملی انگلیس می شد...

رونی: اگر گواردیولا سرمربی تیم ملی انگلیس می شد...

سایت رسمی فوتبالی- وین رونی ستاره انگلیسی دنیای فوتبال که این روزها با پیراهن دی سی یونایتد به میدان می رود، بر این باور است که تیم ملی انگلیس می توانست زیرنظر پپ گواردیولا به افتخارات فراوانی در دنیای فوتبال برسد.

به گزارش فوتبالی، رونی معتقد است که اگر بازیکنان هم نسل او در فوتبال انگلیس زیرنظر گواردیولا پرورش می یافتند، می توانستند موفقیتهای به مراتب بیشتری را برای فوتبال انگلیس کسب کنند. رونی در طول دوران حضورش درتیم ملی انگلیس 120 بازی ملی انجام داد و برترین گلزن تاریخ ملی فوتبال کشورش است. او با پیراهن سه شیرها در شش تورنمنت رسمی حضور یافت ولی به رغم آنکه برخی از ستاره های تراز اول دنیای فوتبال را درکنارش می دید نتوانست به افتخار قابل توجهی دست بیابد.

رونی در طول دوران حضورش درتیم ملی انگلیس زیر نظر سرمربیانی مثل سون گوران اریکسون، فابیو کاپلو و روی هاجسون بازی کرد و براین باور است که اگر فردی مثل پپ گواردیولا سرمربی تیم ملی انگلیس می بود، آنها می توانستند به مراتب موفق تر باشند. او در پادکستی به نام «وین رونی پادکست» دراین رابطه گفت:« من بازیهای تیم ملی انگلیس را با هیجان و شادی دنبال می کنم؛ تیم ده سال پیش ما را ببینید، ما تقریبا بهترین گروه بازیکنان را در دنیای فوتبال دراختیار داشتیم: ریو فردیناند، جان تری، اشلی کول، استیون جرارد، پل اسکولز، فرانک لمپارد، دیوید بکام، من و مایکل اوون. اگر آن زمان، پپ گواردیولا سرمربی آن دسته از بازیکنان بود، ما عملا می توانستیم تمام جامهای ممکن را فتح کنیم و هیچ تردیدی دراین باره وجود ندارد.»

رونی درحال حاضرعنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس را دراختیار دارد و با زدن 53 گل ملی رکورد سربابی چارلتون با 49 گل را پشت سرگذاشته بود. او درسال 2018 و در جریان دیدار انگلیس مقابل آمریکا با فوتبال ملی خداحافظی کرد.

حالا رونی براین باور است که هری کین به زودی رکورد گلهای ملی او را پشت سرخواهد گذاشت. البته هری کین تا به امروز 26 گل ملی برای سه شیرها به ثمر رسانده. رونی ادامه داد:« من گلزنی را دوست داشتم و برای رکوردشکنی گل نمی زدم. فکر می کنم که هری کین در دو یا سه سال آینده رکورد من را پشت سرخواهد گذاشت. او گلزن فوق العاده ای است و رکورد گلزنی اش برای تیم ملی انگلیس حیرت آور است.»

6363