بحث داخلی بارسا: نیمار را بخریم یا امباپه را؟

بحث داخلی بارسا: نیمار را بخریم یا امباپه را؟

سایت رسمی فوتبالی- تلاش برای خرید و بازگرداندن نیمار به بارسلونا یکی از بحث های مهمی بود که در ماه های اخیر حسابی مدیران باشگاه کاتالان را درگیر خودش کرده بود. بارسایی ها در طول فصل تابستان برای بازگرداندن ستاره ای تلاش می کردند که دو سال پیش با پشت پا زدن به باشگاه کاتالان به پاری سن ژرمن پیوسته بود ودر این میان برخی از مدیران و بسیاری از هواداران تیم کاتالان موافق بازگشت نیمار به نوکمپ نبودند.

به گزارش فوتبالی، به همین خاطر بحثهای داخلی زیادی در باشگاه بارسلونا شکل گرفت و تنشهای زیادی میان مدیران این تیم ایجاد شد.دراین میان برخی از مدیران باشگاه کاملا مخالف تلاش برای بازگرداندن نیمار بودندو حتی تهدید کرده بودند که اگر نیمار که درتابستان سال 2017 با به راه انداختن گرد وخاک تیم کاتالان را ترک کرده، به بارسا بازگردد، از سمتهایشان استعفا خواهند داد.  

البته برخی از بازیکنان بارسلونا به سرکردگی مسی تاکید و تمایل زیادی داشتند تا نیمار به نوکمپ بازگردد. جدای از بحث احساسی ماجرا، این بازیکنان براین باور بودند که سطح بالای فوتبالی نیمار به بارسا کمک خواهد کرد تا بهتر از قبل برای فتح جامها بکوشد و خرید او را به نفع تیم کاتالان می دانستند. حالا صحبتهای اخیر مسی دراین باره که نمی داند که آیا سران بارسا تمام تلاششان برای بازگرداندن نیمار را به کار گرفته بودند یا خیر، دوباره بحث ها دراین باره را داغ کرده و برخی از مدیران باشگاه از صحبتهای مسی متعجب و حتی عصبانی هستند. 

آنچه مسلم است این است که تلاش برای جذب نیمار بحثهای داخلی زیادی را در باشگاه کاتالان به راه انداخته و حتی این سوال مطرح شده است که آیا خوب است که بارسا بار دیگر برای خرید نیمار دست به کار شود و یا اینکه بهتر است تا آنها برای جذب کیلیان امباپه 20 ساله که دیگر ستاره درخشان پاری سن ژرمن است دست به کار شوند. اگر ماموریت بارسلونا برای بازگرداندن نیمار در فصل تابستان به بن بست خورد، قطعا تلاش برای جذب امباپه از پاری سن ژرمن قبل از اتمام قراردادش با این تیم(درژوئن سال 2022) کار سخت تری خواهد بود. قرارداد نیمار با پی.اس.جی هم تا همان زمان اعتبار خواهد داشت؛ چرا که هر دوی این ستاره ها همزمان و در تابستان سال 2017 به تیم پاریسی منتقل شده بودند.

6363