رئیس سابق بارسا: بعد از هر تائید مسی، یک "اما و اگر" می آید

رئیس سابق بارسا: بعد از هر تائید مسی، یک "اما و اگر" می آید

سایت رسمی فوتبالی- خوان گاسپارت رئیس سابق باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه "ال لارگرو" که از شبکه سر پخش شد، به مرور شرایط فعلی بارسلونا، صحبتهای اخیر مسی و ناکامی تیم کاتالان در خرید نیمار پرداخت.

به گزارش فوتبالی، در اینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای آقای گاسپارت را مطالعه کنید:

*نیمار: من این را می دانم که بارسلونا و رئیس باشگاه برای جذب نیمار در تلاش بودند. پاری سن ژرمن برای فروش او 300 میلیون یورو طلب کرد و درنهایت با وجودی که نیمار بازیکنی استثنایی است، به خاطر شان و اعتبار نشد که این اتفاق بیفتد. بارسایی ها با رفتاری خوب وقابل قبول به دنبال خرید نیمار بودند

*بند جدایی مسی از بارسا: درمورد بندی که به مسی این فرصت را می دهد تا در پایان هر فصل مجانی بارسا را ترک کند، باید بگویم که چنین بندی در قرارداد بازیکنانی مثل ژاوی و اینیستا هم قرار داشت و چیز تازه ای نیست. آنچه درقرارداد مسی قرار داده شده، بخشی از فلسفه بارسلوناست. بعید می دانم که صحبتهای اخیر مسی، یک ضربه کاری و طعنه به کادر مدیریتی و یا بارتومئو باشد. من لیونل را خوب می شناسم و سبک و شخصیت او اینگونه نیست. بعد از هر تائید مسی، همیشه یک "اما" و"اگر" وجود دارد . شاید سخنگوی باشگاه این حرفها را نامربوط بداند ولی به نظر من هشداری برای کادر مدیریتی باشگاه است و بدین ترتیب او اعلام کرده که از نحوه مدیریت و پیشروی باشگاه خوشش نمی آید.

*پیشنهاد خرید بازیکنان: قطعا مسی می تواند پیشنهاد خرید بازیکنانی را مطرح کند؛ دقیقا مثل یک رئیس سابق باشگاه.. خود من به بارتومئو زنگ زدم تا به او بگویم که اگر می تواند نیمار را بخرد، حتما این کار را انجام دهد. ولی در حد پیشنهاد

*کدام بازیکن را نمی خریدید: تنها بازیکنی که هرگز حاضر نیستم تا اگر زمان به عقب برمی گشت، دوباره او را در بارسا ببینم، لوئیس فیگو است. او همه را تحریک می کرد تا اهداف مدنظرش را جلوی راهش قرار دهند و دائما در حال تحریک کردن همه بود.

6363