ریوالدو: دی‌یونگ آینده درخشانی در بارسلونا دارد

ریوالدو: دی‌یونگ آینده درخشانی در بارسلونا دارد

سایت رسمی فوتبالی – ریوالدو گفته فرنکی دی‌یونگ به سرنوشت خریدهای شکست‌خورده بارسلونا دچار نخواهد شد.

دی‌یونگ 22ساله با قیمت 75 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. بارسا در ماه ژانویه بر سر انتقال او با آژاکس به توافق رسیده بود.

دی‌یونگ حالا در تلاش است که جایگاه خود را در تیم پرستاره بارسلونا پیدا کند. ارنستو والورده می‌خواهد بهترین پست را برای این هافبک چندپسته پیدا کند.

ریوالدو می‌گوید او می‌تواند بدرخشد: «فرنکی دی‌یونگ می‌تواند در پست‌های زیادی به کار بیاید. این هافبک جوان هلندی همان انتظاری که از او داشتم را برآورده کرده است. او بازیکنی با آینده درخشان است که دارد به شرایط جدید به‌خوبی عادت می‌کند. آشکار است که او خرید خوبی برای بارسلونا است و می‌تواند در آینده باعث شادی فراوانی برای هواداران بارسا شود.

او در وسط زمین بازی می‌کند، کمی جلوتر از سرخیو بوسکتس، اما در تیم ملی هلند، رونالد کومان از او عقب‌تر بازی می‌گیرد تا او بتواند بازی را سازمان‌دهی کند.»

دی‌یونگ جانشین بازیکنانی مانند فیلپیه کوتینیو و پائولینیو شده است. ریوالدو می‌گوید: «بارسلونا در پنج سال گذشته بازیکنان زیادی خریده (26 بازیکن)،اما تنها 10 بازیکن به حضور در باشگاه ادامه می‌دهند. اما این موضوع مایه دغدغه من نیست چون شما نمی‌توانید همیشه بازیکنان مناسب را بخرید. گاهی بازیکنان نمی‌توانند جا بیفتند. این طبیعی است. این که آنها نماندند معنی‌اش این نیست که خوب نیستند، بلکه یعنی اثر کمتری نسبت به سایرین گذاشتند.»

8444