فن درفارت: فن دایک بهترین بازیکن دنیا نیست، رونالدو و مسی بهتر هستند

فن درفارت: فن دایک بهترین بازیکن دنیا نیست، رونالدو و مسی بهتر هستند

سایت رسمی فوتبالی - رافائل فن درفارت، بازیکن سابق تیم ملی هلند، باور دارد که ویرجیل فن دایک بهترین بازیکن دنیا نیست و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همچنین شایسته کسب این لقب هستند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره لیورپول یکی از گزینه های کسب توپ طلاست و چند روز قبل به عنوان بهترین بازیکن فصل 19 - 2018 یوفا نیز انتخاب شد. فن دایک همچنین در لیست نهایی سه نفره دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا نیز قرار دارد. بسیاری باور دارند که او به اندازه کافی نمایش درخشانی داشته که راه لوکا مودریچ را ادامه داده و دست مسی و رونالدو را از توپ طلا دور نگه دارد. اما فن درفارت چنین نظری ندارد. بازیکن سابق تیم ملی هلند در گفتگو با توتومرکاتو اظهار داشت: " فن دایک بهترین بازیکن دنیا نیست اما بازیکن خاصی است. مسی و رونالدو بهترین هستند اما نمی توان مدافعان را با مهاجمان مقایسه کرد. "

فن دایک تنها مدافع هلندی نیست که در حال حاضر نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. ماتیس دلیخت نیز بازیکن دیگری است که در این پست عملکرد خوبی داشته است. او هنوز 20 سال سن دارد اما کاپیتانی آژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بر عهده داشت و با مبلغی سنگین به یوونتوس پیوست. فن درفارت معتقد است که اسپانیا یا آلمان مقصد مناسب تری برای او بودند و در این باره گفت: " ترجیح می دادم او را در بایرن مونیخ یا بارسلونا ببینم. او در این بازه سختی هایی خواهد داشت و رقابت ها لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه لینی حتی اگر مصدوم باشد کار آسانی نیست. اما دلیخت بسیار با استعداد است. "

1070