مسی: می‌خواهم همیشه در بارسا باشم چون اینجا خانه من است

مسی: می‌خواهم همیشه در بارسا باشم چون اینجا خانه من است

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی می گوید که بارسلونا خانه اوست و می خواهد بار دیگر طعم قهرمانی را با این تیم تجربه کرده و فوتبال خود را در این تیم به پایان برساند. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر صحبت های بسیاری پیرامون بند قرارداد لیونل مسی و اجازه این بازیکن برای جدایی از بارسا بدون پرداخت هیچ مبلغی انجام شده است. بسیاری بر این باور بودند که شاید خیلی زود فوق ستاره آرژانتینی از این تیم جدا شده و به کشور خود بازگردد تا فوتبال خود را آنجا پایان دهد. صحبت هایی نیز از تلاش دیوید بکام برای انتقال این بازیکن به اینترمیامی و لیگ فوتبال آمریکا به گوش می رسید. مسی درباره آینده خود در بارسا و تلاش برای قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان گفت: " مشخصا من می خواهم قهرمان شوم. من می خواهم در این باشگاه قهرمان شوم. بارسلونا خانه من است. من هیچ علاقه ای به جدایی از این تیم ندارم و می خواهم به رقابت و پیروزی ادامه دهم. چیزی که می توانم بگویم این است که من می خواهم تا زمانی که ممکن است در بارسلونا باشم و تمام زندگی حرفه ای خودم را اینجا بگذرانم و به پایان ببرم چون اینجا خانه من است. "

بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته در حالی که در بازی رفت در نیوکمپ با 3 گل لیورپول را شکست داده بود در بازی برگشت 4 گل دریافت کرده و از دور رقابت ها حذف شد. این شکست بسیار شوکه کننده بود و مسی در این باره گفت: " ورزشگاه های انگلیسی به آنها بسیار کمک می کند. یک عملکرد بد کافی است که حتی اگر پیش افتاده باشی، حذف شوی. زدن گل در بیرون از خانه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار مهم است. اگر درست به خاطر داشته باشم دفعه آخر که قهرمان شدیم در تمام بازی های خارج از خانه گل زدیم. اگر در بیرون از خانه گل نزنی شرایط بسیار سخت می شود. "

1070