مسی: ارتباطی با گریزمان ندارم، دمبله باید حرفه‌ای‌تر باشد

مسی: ارتباطی با گریزمان ندارم، دمبله باید حرفه‌ای‌تر باشد

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی تایید کرد که از زمان پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا ارتباط زیادی با او نداشته و مدعی شد که عثمان دمبله در فصل 20 -2019 باید رفتار حرفه ای تری داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا تابستان امسال آنتوان گریزمان را به خدمت گرفت تا یک بازیکن فرانسوی دیگر به جمع ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله اضافه کرده باشد. بعضی رسانه های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند نفر از اعضای تیم مخالف جذب این بازیکن 28 ساله از اتلتیکو مادرید بودند. یکی از این افراد مسی بود که از عدم پیوستن این بازیکن به بارسا در سال 2018 ناراحت شده بود و حالا فوق ستاره آرژانتینی تایید کرده که هنوز ارتباطی با گریزمان برقرار نکرده است. مسی در پاسخ به سوالی در این باره که چقدر با گریزمان زمان می گذراند، به روزنامه اسپانیایی اسپرت گفت: " صادقانه باید بگویم بسیار کم. از زمانی که برگشتم دچار مصدومیت شدم و به صورت انفرادی تمرین کردم. خیلی زیاد در جمع تیم نبودم. آنها به تور رفتند و وقتی برگشتند کمی همدیگر را در رختکن دیدیم. اما من در جلسات تمرینی حضور ندارم. در آینده این فرصت را بیشتر خواهیم داشت. "

مسی همچنان درباره شرایط و بی انضباطی ها و مصدومیت های اخیر عثمان دمبله گفت: " باور دارم که استعدادی بی نظیر است که می تواند هرکاری می خواهد، انجام دهد. بسیار جوان است و فکر می کنم امسال برای او در راه پیشرفتش بسیار مهم باشد و تمام هواداران بارسا می خواهند این موضوع را ببینند. او باید تغییر کند و حرفه ای تر باشد تا به این باور برسد و بتواند طوری که می خواهد در بارسلونا موفق شود. امیدوارم او از نظر مصدومیت بدشانسی نیاورد. سال گذشته ما بیشترین نیاز را به او داشتیم و او مصدوم بود. امیدوارم امسال این اتفاق رخ ندهد. او بازیکن بسیار تاثیرگذاری است. "

1070