بازیکن دورگه ایرانی - ایرلندی مدنظر باشگاه تراکتور

بازیکن دورگه ایرانی - ایرلندی مدنظر باشگاه تراکتور

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن دورگه ایرانی - ایرلندی مدنظر مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور تبریز هنوز پرونده نقل و انتقالاتی خود را نبسته و مسئولان این تیم قصد دارند با جذب یک بازیکن آزاد در پست دفاع لیست بازیکنان خود را تکمیل کنند.  

از شهر تبریز خبر می‌رسد که نیل یداللهی بازیکن دوررگه ایرانی- ایرلندی مدنظر تراکتوری‌ها است، اما هنوز مسئولان این تیم به این خبر واکنش نشان نداده اند.

نیل یداللهی با ۲۶ سال و قد ۱۸۸ سانتیمتر در پست‌های دفاع و هافبک دفاعی تخصص دارد. یداللهی فوتبالیست دورگه ایرانی - ایرلندی است که سابقه ۳۳ بازی ملی در رده‌های پایه کشور ایرلند دارد. او در تیم پایه برنلی انگلیس پرورش یافته و سابقه بازی برای تیم زیر ۲۳ سال برنلی و بزرگسالان تیم سوانسی و زیر ۲۱ سال تیم دربی کانتی دارد و یک بازی در چمپیونشیپ به همراه دربی کانتی و ۴ بازی در لیگ جزیره برای سوانسی انجام داده است.  

یداللهی در سال‌های اخیر در باشگاه‌های ونکوور آمریکا، هایک و ادوک انگلیس بازی کرده است و او در این فصل و فصل قبل در آستانه انتقال به پرسپولیس بود.  

این بازیکن دورگه یک دوره هم به اردو‌های تیم ملی ایرلند دعوت شده است، اما هیچ بازی رسمی ملی ندارد. او ۱۱ بازی فصل قبل برای تیم انگلیسی انجام داده است.  

7413