پسر سیمئونه به اتلتیکومادرید پیوست

پسر سیمئونه به اتلتیکومادرید پیوست

سایت رسمی فوتبالی - جولیانو سیمئونه، پسر کوچکتر دیگو سیمئونه با جدایی از ریورپلاته به تیم پایه ای اتلتیکومادرید منتقل شد و در ابتدا در یکی از تیمهای جوانان این باشگاه مادریدی بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، جولیانو سیمئونه، شخصا تصمیم به جدایی از ریورپلاته و انتقال به باشگاه مادریدی گرفت که البته تصمیم او برای ترک ریورپلاته با جنجالهای فراوانی در آرژانتین همراه شد.

جولیانو، سومین پسر از 4 فرزند پسر دیگو سیمئونه است و حالا او به خاطر شرایط اجتماعی آرژانتین تصمیم به ترک سرزمین مادری و انتقال به فوتبال اسپانیا گرفته است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که او قراردادی را با باشگاه ریورپلاته امضا نکرده بود و حالا به اتلتیکو پیوسته است و بدین ترتیب یک گام دیگر به رویایش برای بازی کردن زیر نظر پدرش و زندگی در کنار او نزدیک تر شده است.

البته سران باشگاه ریورپلاته هم آرام ننشسته اند و در حال مذاکره با سران اتلتیکومادرید هستند تا به خاطر انتقال این بازیکن جوان که در لیگ دسته ششم برای ریورپلاته بازی می کرد، مبلغی را دریافت کنند. گویا سران باشگاه ریورپلاته از طریق اعضای خانواده سیمئونه مطلع شدند که جولیانوی 17 ساله با ترک این باشگاه درحال نقل مکان به اسپانیاست. 

جولیانو چندین بار و درسفرهای متعددی که برای دیدار با پدرش به اسپانیا داشته، به عنوان توپ جمع کن در باشگاه اتلتیکومادرید مشغول به کار شده بود. 

حالا و بدین ترتیب دیگو سیمئونه شاهد حضور سه پسرش در فوتبال اروپا خواهد بود.پسر بزرگترش جیووانی که مهاجم باشگاه کالیاری است و به صورت قرضی از فیورنتینا به این تیم منتقل شده و پسر دومش جیانلوکا که تابستان امسال به صورت قرضی به باشگاه ایبیزا در دسته دوم لیگ بی اسپانیا حضور دارد.

6363