پیغام شهردار پاریس به نیمار: برج ایفل را به افتخارت قرمز و آبی می کنیم

پیغام شهردار پاریس به نیمار: برج ایفل را به افتخارت قرمز و آبی می کنیم

Hamed Fallah

Date: 11/6/2019

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه پاری سن ژرمن و مقامات شهر پاریس با بهره گیری از تمام رسانه های ممکن می کوشند تا تنش ایجاد شده میان سران باشگاه و نیمار ستاره برزیلی تیم را کاهش دهند. این درحالی است که در بازار تابستانی نیمار تا نزدیکی محقق کردن خواسته اش برای جدایی از پی.اس.جی و بازگشت به بارسلونا پیش رفت اما این اتفاق در نهایت صورت نگرفت و او در باشگاه پاریسی باقی ماند.

به گزارش فوتبالی، حالا این روزها همه می کوشند تا شرایط را برای بازگشت نیمار به ترکیب تیم پاریسی دوستانه و دلنشین کنند. در این میان خانم آنه ایدالگو، شهردار پاریس هم دست به کار شده تا فصل سوم حضور نیمار در پارک دو پرنس را تبدیل به فصلی جذاب و دلنشین نماید. خانم ایدالگو که یک هوادار دو آتشه فوتبال است در گفتگو با برنامه «مصاحبه بدون فیلتر» به نیمار پیغام خاصی داده:« ما برج ایفل را برای تو قرمز و آبی (به رنگهای پاری سن ژرمن) در خواهیم آورد. پسر جوان، تو را خیلی دوست داریم ولی تو هم باید شروع کنی و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشوی.»

بدین ترتیب شهردار شهر پاریس از نیمار خواسته تا هرچه زودتر انرژی و انگیزه هایش را برای درخشش با پیراهن تیم پاریسی بازیابد. خانم ایدالگو ادامه داد:« نیمار باید از آسمان به زمین برگردد و به تیمش کمک کند. بدون تردید کار برایش کمی سخت و پیچیده خواهد بود؛ این را به خاطر هواداران افراطی تیم می گویم ولی اگر نیمار تمام توانش را به کار بگیرد، به نظرم همه دلخوری ها را فراموش خواهند کرد.»

خانم شهردار اینگونه از نیمار خواسته تا با جان و دل پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کند و با تمام توان برای موفقیت این تیم بکوشد. این درحالی است که در اولین بازی پاری سن ژرمن در رقابتهای این فصل لیگ یک فرانسه، هواداران افراطی این تیم نیمار را هو کردند و او را مورد توهین قرار دادند.

6363