دی کانیو: بازیکن بی انضباطی مثل ایکاردی، به درد پی.اس.جی می خورد

دی کانیو: بازیکن بی انضباطی مثل ایکاردی، به درد پی.اس.جی می خورد

سایت رسمی فوتبالی- پائولو دی کانیو اسطوره سابق فوتبال ایتالیا و باشگاه های لاتزیو و وستهم در گفتگو با روزنامه ایل ماتینو طعنه تندی به مائورو ایکاردی، ستاره جنجالی و سابق اینترمیلان زده است.

به گزارش فوتبالی، ایکاردی بعد از پشت سرگذاشتن چند ماه پرحاشیه در اینترمیلان، در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی به پاری سن ژرمن منتقل شد و تیم پاریسی در پایان فصل می تواند برای خرید او از اینترمیلان دست به کار شود.

دی کانیو در صحبتهایی درمورد ایکاردی گفته که او قادر نیست که عملکردی مشابه مهاجمان مدرن دنیای فوتبال داشته باشد و در عین حال پاری سن ژرمن را خانه بازیکنان بی انضباط خوانده و از همین رو تاکید کرده که پی.اس.جی باشگاه ایده آلی برای این ستاره آرژانتینی خواهد بود. دی کانیو در این رابطه گفته:« چرا کارلو آنچلوتی باید بازیکنی مثل ایکاردی را برای ناپولی بخواهد؟ کسی که نمی تواند از هم تیمی هایش به خاطر صحبتهای همسر و مدیربرنامه هایش عذرخواهی کند؟! جدای از این حرفها، مائورو ایکاردی فقط در شرایط ساده گلزنی می کند و قادر نیست تا هیچ یک از حرکاتی که یک مهاجم مدرن قادر به انجامش است را انجام دهد.»

این اسطوره ایتالیایی ادامه داد:«اصلا از انتقال او به پاری سن ژرمن تعجب نکردم؛ چون پی.اس.جی به طور طبیعی خانه بازیکنان بی انضباط است.»

6363