آلنیا: والورده توضیح نداد که چرا مرا خط زده؛ ثابت می کنم اشتباه کرده

آلنیا: والورده توضیح نداد که چرا مرا خط زده؛ ثابت می کنم اشتباه کرده

سایت رسمی فوتبالی- خیلی ها از جمله ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسا، کارلس آلنیا ستاره تیم پایه ای کاتالان را یکی از مقصرهای شروع متزلزل بارسلونا در شروع فصل جدید لالیگا می دانند. اما با این وجود آلنیا امیدش را از دست نداده است.

به گزارش فوتبالی، او در بازی بارسا در هفته اول لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و بین دو نیمه تعویض شد و پس از آن هم دیگر نامش در لیست بازیکنان فراخوانده شده بارسا در دو بازی بعدی قرار نگرفت.

حالا آلنیا در گفتگو با راک 1 در این رابطه گفته:« هیچ توضیحی به من داده نشد. این تصمیم سرمربی تیم بود و من نباید در آن دخالتی کنم. تنها کاری که از من برمی آید این است که صبور باشم و منتظر فرصتی تازه بمانم تا نشان دهم که والورده در مورد من اشتباه کرده است.»

آلنیا ادامه داد:« قطعا این اتفاقات روی افراد تاثیر می گذارد. کسی دوست ندارد که در دو بازی متوالی از لیست بازیکنان آماده تیمش خط بخورد ولی من از شرایط تیم مطلع هستم. خیالم راحت است و می دانم که باشگاه و سرمربی تیم به من اعتماد دارد. اگر در خودم این توان را نمی دیدم که بخواهم برای حضوردرترکیب یازده نفره بارسا به رقابت بپردازم، در اینجا نمی ماندم. می دانم که همانطور که در هفته اول دیدیم، فرصت بازی برایم فراهم خواهد شد. در هفته اول لالیگا من درترکیب اصلی تیم بودم.»

بازیکن تیم پایه ای بارسا البته می داند که حضور درترکیب یازده نفره تیم کاتالان کار ساده ای نخواهد بود:« قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسا در خط میانی کار سختی است. بازیکنان زیادی برای این پست داریم و ماندن راکیتیچ هم باعث شده تا رقابت دراین پست افزایش بیابد. راکیتیچ دوست من است و خوشحالم که در بارسلونا ماند. رقابت برای دستیابی به یک هدف گروهی، خیلی خوب و مهم است.»

او در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که به رغم شروع متزلزل بارسا در رقابتهای این فصل لالیگا، این تیم می تواند به روزهای خوش امیدوار باشد و حالا فصل وارد فاز مهمش شده است:« هرگز کار راحت نیست و در شروع لالیگا هم کار سخت تر هم هست. کاملا مشخص شده که بازی کردن مقابل هر حریفی سخت است و هرتیمی برای برد در بازیهایش زحمت زیادی می کشد. در بازی با والنسیا بارسا تست مهمی را پیش رو خواهد داشت. والنسیا تیمی پرتلاش است و در فینال اخیر جام حذفی بارسا را شکست داده بود.»

6363