دستگیری مدیربرنامه های کورتوا در موناکو

دستگیری مدیربرنامه های کورتوا در موناکو

سایت رسمی فوتبالی- دادگاه فدرال بلژیک به مقامات قضایی موناکو، لیژ (بلژیک) و لندن دستور دستگیری 7 شخصیت شناخته شده در دنیای فوتبال را داده است. اتهام وارده به این افراد، پولشویی و فساد است و طبق درخواست دادگاه فدرال بلژیک حکم دستگیری آنها صادر شده است.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش منتشره در رسانه های بلژیکی، نام کریستوف انروتای، مدیربرنامه های برخی از ستاره های سرشناس دنیای فوتبال، از جمله تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید و یانیک کاراسکو، ستاره سابق اتلتیکومادرید نیز در این لیست 7 نفره قرار گرفته است.

طبق اعلام دادگاه فدرال بلژیک، اتهام وارده به این افراد، پولشویی و فساد در جابه جایی بازیکنان فوتبال است. گویا دراین راستا، این افراد دستگیر شده اند که در بین آنها یک مدیربرنامه های فوتبالیستها و دستیارش نیز دیده می شوند.

شبکه تلویزیونی RTBF و آژانس خبری بلژیک در گزارشهایی اعلام کرده اند که این مدیربرنامه، انروتای است.

از سوی دیگر و طبق اعلام بی بی سی، برخی از اعضای بهترین باشگاه های بلژیک هم سال گذشته به اتهام فساد درنقل و انتقالات بازیکنان مورد بازجویی قرار گرفته بودند. در این میان پرونده انتقال الکساندر میتروویچ، بازیکن صربستانی از آندرلخت به نیوکاسل در ازای قراردادی 18 میلیون یورویی در سال 2015 مورد بررسی قرار گرفت و در ماه آوریل اعلام شد که دفتر باشگاه آندرلخت مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفته است.

6363