مصدومیت مسی ادامه دار شد؛ غیبت برابر والنسیا و احتمالا دورتموند!

مصدومیت مسی ادامه دار شد؛ غیبت برابر والنسیا و احتمالا دورتموند!

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی همچنان به روند درمان مصدومیت خود ادامه می دهد و در بازی روز یکشنبه بارسلونا برابر والنسیا نیز غایب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره آرژانتینی پس از این که در دیدار دوستانه پیش فصل بارسلونا برابر ناپولی با مصدومیت مواجه شد، در این فصل هنوز برای بارسلونا به میدان نرفته است. ارنستو والورده، سرمربی بارسا، مدعی شده بود که او می تواند پس از وقفه بازی های ملی این تیم را همراهی کند و شرایط را پس از آغاز نه چندان موفقیت آمیز در ابتدای فصل برای آنها بهتر کند. بارسلونا در غیاب مسی در بازی اول با یک گل برابر اتلتیک بیلبائو شکست خورد. در بازی دوم با نتیجه 5 - 2 برابر رئال بتیس پیروز شد و در هفته سوم با تساوی 2 - 2 با اوساسونا رضایت داد. با این حال مسی همچنین به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد و جلسات تمرینی روز سه شنبه و چهارشنبه را از دست داد تا مشخص شود که برابر والنسیا نیز به میدان نخواهد رفت. مصدومیت این مهاجم از سوی تیم پزشکی باشگاه تحت نظر است اما هنوز به صورت دقیق تاریخی برای بازگشت او اعلام نشده است. به نظر می رسد که احتمال غیبت این بازیکن در دیدار ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر بورسیا دورتموند که در تاریخ 26 شهریور برگزار خواهد شد نیز وجود داشته باشد. 

لوییس سوارز نیز که در دیدار هفته اول بارسلونا دچار مصدومیت شده بود از شرایط بهترین برخورد است. او در جلسه تمرینی روز چهارشنبه به همراه سایر اعضای تیم حضور داشت و احتمالا می تواند تیمش را در دیدار روز یکشنبه برابر والنسیا همراهی کند. 

1070