احمدی: به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم

احمدی: به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم

وب سایت رسمی فوتبالی- دروازه بان باتجربه فوتبال ایران می گوید قصد خداحافظی ندارد و می خواهد همچنان به فوتبال ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رحمان احمدی در لیگ هجدهم فصل نسبتا موفقی را با پارس جنوبی جم سپری کرد و بازی های خوبی برای این تیم انجام داد. او اما در پایان فصل تصمیم به حضور در گل ریحان البرز در لیگ یک گرفت اما بعد از مدتی با محمد نصرتی به اختلاف خورد و این تیم را ترک کرد. احمدی سپس با درخواست مهدی تارتار به تمرینات نفت مسجدسلیمان رفت اما بعد از چند روز به دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم گرفت در این تیم هم نماند.


احمدی درباره نماندنش در مسجدسلیمان عنوان کرد: من در تمرین نفت هم شرکت کردم اما شرایط برای ماندنم مهیا نبود. مشکلات شخصی داشتم که نمی توانستم در مسجدسلیمان به فوتبالم ادامه دهم و به همین دلایل شخصی و خانوادگی تصمیم به جدایی گرفتم. با آقای تارتار هم صحبت کردم و به تهران برگشتم.


وی ادامه داد: فعلا تمریناتم را به صورت اختصاصی دنبال می کنم. از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و از فرم ایده آل خودم خارج نشدم. یکسری کارهای عقب افتاده هم دارم که آنها را انجام می دهم و منتظرم تا به تیم دیگری بروم و کارم را شروع کنم.

دروازه بان سابق تیم ملی همچنین گفت: چند پیشنهاد دریافت کرده ام اما هنوز تصمیم نهایی ام را نگرفتم. طی روزهای آینده احتمال دارد با یکی از تیم های خواهانم به توافق برسم.


احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا به فکر خداحافظی از فوتبال نیفتاده افزود: نه، می خواهم همچنان بازی کنم. شرایط بدنی ام خوب است و می توانم همچنان به فوتبال ادامه دهم.

4344