راموس: کروس عضوی جدا نشدنی از رئال مادرید است

راموس: کروس عضوی جدا نشدنی از رئال مادرید است

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس، مدافع رئال مادرید، در میان شایعات احتمال حضور پل پوگبا در این تیم، با حمایت از تونی کروس تاکید کرد که این بازیکن عضوی جدا نشدنی از رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان همچنان علیرغم عدم موفقیت در جذب پل پوگبا در تابستانی که گذشت، علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد. احتمال می رود که رئال مادرید تغییراتی اساسی در خط میانی خود برای فصل آینده ایجاد کند و بسیاری باور دارند که کروس یکی از گزینه های ترک سانتیاگو برنابئوست. با این حال این بازیکن 29 ساله یکی از بازیکنان ثابت تیم زیدان در هفته های اول لالیگا بوده است و یک گل نیز در این سه بازی به ثمر رساند. راموس در گفتگو با اسپرت بازر درباره هم تیمی خود اظهار داشت: " او عضوی جدا نشدنی از تیم ماست که باعث ایجاد تعادل می شود. از ابتدا او بسیار خوش رفتار بود. او در بازی ما راه حل هایی را پیدا می کند و پاس دهنده بسیار بی نظیری است که پاس بسیاری از گل هایی که من با ضربه سر زده ام را ارسال کرده است. "

کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شده و به رئال مادرید پیوست و از آن زمان 243 بازی در تمامی رقابت ها با پیراهن این تیم انجام داده، 14 گل زده و تعداد بی شماری پاس گل ارسال کرده است. او در این مدت به رئال مادرید برای کسب 11 قهرمانی مهم کمک کرده که سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و یک قهرمانی لالیگا در بین آنها بوده است. 

1070