ایزدپناه:ویسی از روی عصبانیت حرف زده/ برای 800 هزار تومان کم می‌آوریم؟

ایزدپناه:ویسی از روی عصبانیت حرف زده/ برای 800 هزار تومان کم می‌آوریم؟

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: ویسی از روی عصبانیت حرف زده تمام بازیکنان غیر بومی محل اسکان دارند و سه بازیکن بومی هستند که طبق قرارداد ما نباید اسکان آنها را تامین کنیم. 

به گزارش فوتبالی، خداکرم ایزدپناه در مورد انتقادات عبدالله ویسی به امکانات این باشگاه و حل شندن مشکلات مالی چند بازیکن اظهار داشت: آقای ویسی از روی عصبانیت حرف زده است. بازیکنی نیست که در بوشهر ما به مشکلش رسیدگی نکرده باشیم. دو بازیکن گرجستانی ما در هتل و اتاق های مبله حضور دارند و سه بازیکن دیگر غیر بومی ما هم در دو واحد با رهن 70 میلیون تومانی حضور دارند. صحبت آقای ویسی برای سه بازیکنی هست که بومی هستند و در قراردادی که با آنها بسته شده اصلا بحث اسکان از سوی باشگاه وجود ندارد. 

وی افزود: آقای ویسی اعلام کرده یکی از بازیکنان 6 ماه است که جا ومکان ندارد اصلا ما 6 ماه هست که تمرین می کنیم؟ تمرینات تیم از برج 4 شروع شده است. پول بازیکنان هم قرار بوده تا 40درصد پرداخت شود اما 30درصد پرداخت کرده ایم حتی مطالبات خود آقای ویسی هم تا 30درصد پرداخت شده و به زودی 10 درصد دیگر هم به بازیکنان و تیم داده می شود. ما مشکلات مالی داریم اما در تلاش هستیم که آنها را برطرف کنیم.

ایزدپناه در مورد پرداخت نشدن پول بلیت بازیکنان گرجستانی به مبلغ 800 هزار تومان و گلایه ویسی از این قضیه گفت: ما چطور می توانیم پیش پرداخت 400 میلیونی این بازیکنان را بدهیم اما نداریم 800 هزار تومان پول بلیت بدهیم؟ این بازیکنان توسط خود ویسی به بوشهر آمدند و خودش هم پول بلیت آنها را داد. باشگاه هم مشکلی برای پرداخت این پول ندارد اما ویسی باید درخواست به باشگاه کند تا در اتوماسیون اداری باشگاه این درخواست ثبت شود تا بتوانیم این پول را که از جیبش داده پرداخت کنیم. از خود این دو بازیکن هم می توانید بپرسید که مشکل مالی ندارند و ما پیش پرداخت آنها را داده ایم.