مهاجم سابق اینتر: لوکاکو می‌تواند بیشتر از رونالدو گلزنی کند

مهاجم سابق اینتر: لوکاکو می‌تواند بیشتر از رونالدو گلزنی کند

سایت رسمی فوتبالی - اندی فن درمید، مهاجم سابق اینتر، معتقد است که روملو لوکاکو می‌تواند این فصل تعداد گل بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو در سری آ به ثمر برساند.
به گزارش فوتبالی، لوکاکو در تابستانی که گذشت از منچستریونایتد جدا شده و به اینتر پیوست و توانست در دو بازی ابتدایی خود در سری آ دو گل برای این تیم به ثمر برساند. این در حالی است که او فصل گذشته تنها ۱۲ گل برای یونایتد به ثمر رساند اما فن درمید باور دارد که او می‌تواند عملکرد درخشانی در سری آ داشته باشد. او در گفتگو با یووه نیوز اظهار داشت: " لوکاکو طرفدار فوتبال ایتالیایی است و فکر می‌کنم برای این رقابت‌ها ساخته شده است. او قدرتمند است و می‌تواند گل‌های زیادی به ثمر برساند. او از نظر بدنی بسیار قوی است و این شرایط را برای مدافعان ایتالیایی بحرانی می‌کند. او به آسانی می‌تواند رونالدو را شکست دهد. او نشان داده که هرجا بازی کند، می‌داند چطور باید گلزنی کند. او یک مهاجم نوک اصیل است. "
رونالدو در اولین فصل حضور خود در سری آ توانست ۲۱ گل برای یوونتوس به ثمر برساند و در دو بازی ابتدایی فصل جدید نیز یک گل در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

۱۰۷۰