ثبت یک رکورد تاریخی برای کریس رونالدو در اروپا

ثبت یک رکورد تاریخی برای کریس رونالدو در اروپا

سایت رسمی فوتبالی- کریس رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در بازی سه شنبه شب تیمش درمرحله مقدماتی یورو 2020 مقابل لیتوانی،  4 گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند . او با پوکر در بازی با لیتوانی، حالا با زدن 25 گل، برترین گلزن تاریخ در مراحل مقدماتی رقابتهای یورو لقب گرفته است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو مجموعا و در بازی های مراحل مقدماتی یورو، 25 بار به گل رسیده و با 4 گلی که وارد دروازه لیتوانی کرد، توانست تعداد گلهایش را 2 تا از رکورد رابی کین ایرلندی بالاتر ببرد و برترین گلزن تاریخ مرحله مقدماتی یورو لقب گرفت. او به علاوه توانست تعداد گلهایش برای تیم ملی پرتغال را از مرز 90 گل عبور داده و به عدد 93 برساند.

کریس رونالدو ستاره بی چون و چرای تیم ملی کشورش در بازی با لیتوانی بود و با 4 گلی که زد نقش بسیار پررنگی دراین برد ایفا کرد. اولین گل او در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید . گل دوم کریس در پی ضربه ای از راه دور و اشتباه دروازه بان لیتوانی از راه رسید. گل سوم او در این بازی با یک مهار تماشایی زده شد و گل چهارمش هم در نوع خود گل بی نظیری بود تا ستاره پرتغالی یوونتوس یک بار دیگر مهارتهای فوتبالی اش را با پیراهن تیم ملی کشورش ثابت کند.

6363