فرانسه 3- 0 آندورا؛ پیروزی بی دردسر برای خروسها

فرانسه 3- 0 آندورا؛ پیروزی بی دردسر برای خروسها

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی فرانسه موفق شد تا از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 با نتیجه 0-3 حریفش آندورا را از پیش رو بردارد

به گزارش فوتبالی، این برد با گلزنی کومان، لنگله و بن یدر رقم خورد و فرانسوی ها درشرایطی توانستند سه امتیاز بازی را مال خود کنند که آندورا با تمام توان به دفاع می پرداخت. دراین بازی آنتوان گریزمان یک ضربه پنالتی را برای فرانسه از دست داد.

فرانسه در خانه مقابل آندورا شب کم افت و خیزی را سپری کرد و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.

خروس ها در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند اما در دقیقه 18 توانستند به گل اول برسند. روی پاس آیکونه به پشت مدافعان حریف بود که کومان صاحب موقعیت شد و توانست حساب کار را 1-0 کند.

8 دقیقه بعد، خطای سن نیکلاس روی آنتوان گریزمان، فرانسه را صاحب یک ضربه پنالتی کرد اما ستاره بارسا نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه او را دروازه بان آندورا مهار کرد.

تلاش فرانسوی ها برای زدن گل بعدی در نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

اما حملات آنها در نیمه دوم خیلی زود نتیجه داد و این تیم در دقیقه 52 به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال گریزمان به لنگله رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

شاگردان دیدیه دشان برای رسیدن به گل سوم، تا اولین دقیقه از وقت های تلف شده منتظر ماندند تا اینکه وسام بن یدر، حساب کار را 3-0 کرد. نبیل فکیر بود که با یک پاس خوب، بن یدر را صاحب موقعیت کرد و او هم پیروزی فرانسه در این دیدار را پرگل تر کرد.

در دیگر بازیهای این گروه، تیم ملی آلبانی 4-2 از سد ایسلند عبور کرد و تیم ملی ترکیه موفق شد تا 0-4 مولداوی را شکست دهد


6363