اقبالی: تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ بدون برنامه و هدف بازی کرد/ بازی اصلی مان برابر عراق و بحرین است

اقبالی: تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ بدون برنامه و هدف بازی کرد/ بازی اصلی مان برابر عراق و بحرین است

وب سایت رسمی فوتبالی- کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی ضعیفی برابر تیم ملی هنگ کنگ ارائه کرد و ملی پوشان بدون هدف و برنامه بازی کردند.

به گزارش فوتبالی و به  نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشورمان، درباره پیروزی تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی هنگ کنگ در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی ضعیفی برابر تیم ملی هنگ کنگ ارائه کرد و ملی پوشان بدون هدف و برنامه بازی کردند. تیم ملی در برابر تیم درجه دهم آسیا موقعیت گلزنی زیادی نداشت که این موضوع شاید به دلیل تغییر آب و هوایی باشد که با شرایط آنجا انطباق پیدا نکردند. تیم ملی هنگ کنگ در لاک دفاعی فرو رفته بود و ملی پوشان ما برنامه‌ای برای نفوذ به خط دفاع حریف خود نداشت. زمانی که حریف تراکم دفاعی در محوطه جریمه اش دارد باید تاکنیک تیم ملی ارسال از جناحین و شوت زنی باشد که این موضوع را در بازی تیم ملی کمتر دیدیم. علاوه بر این تیم ملی در زدن ضربات آخر مشکل داشت.   

اقبالی بیان کرد: تیم ملی کشورمان با همان ترکیب جام جهانی بازی می‌کند و بازیکنان از یکدیگر شناخت دارند و آن‌ها باید درک متقابل از یکدیگر داشته باشند. برای تیمی که قرار است به جام جهانی برود این بازی قابل قبولی نبود. به نظرم زدن ۲ گل به تیم هنگ کنگ کم بود و باید ۵، ۶ گل می‌زدیم. به هر حال بازی اول تیم ملی بود و بازی‌های اصلی مان برابر  بحرین و عراق است که در این بازی‌ها تیم ملی محک خواهد خورد.  

کارشناس فوتبال درباره اینکه نحوه بازی تیم ملی نسبت به دوره قبل تغییر کرده است، گفت: موفقیت یک مربی به فاکتور‌های زیادی بستگی دارد و یک مربی باید  ابزار‌های لازم هم داشته باشد. علاوه بر این یک مربی باید کنار زمین بتواند بازی خوانی کند و بتواند در بازی‌های سنگین تغییرات فنی ایجاد کند تا تیمش موفق شود. بازیکنان را باید بشناسد و بداند از آن‌ها در کدام پست استفاده کند و تعویض‌های منطقی داشته باشد.  

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی صعود می‌کند، اما در مراحل بعدی کار سختی پیش رو دارد که باید بازی‌های بهتری ارائه بدهد.

4344