راموس: مسی در رئال؟ تصمیم با خود اوست

راموس: مسی در رئال؟ تصمیم با خود اوست

Hamed Fallah

Date: 10/9/2019

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس کاپیتان باتجربه رئال مادرید و ستاره تیم ملی اسپانیا با همکاری کمپانی آمازون در حال ساخت مستندی درمورد زندگی شخصی اش است. به همین بهانه او در کنفرانس خبری ویژه ای همراه با جورجیا براون، مدیر بخش اروپایی برند آمازون شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی صحبتهای راموس را مطالعه کنید:

*ناراحت نیستی که این مستند در یکی از بدترین فصول رئال مادرید ساخته شده است؟

درنهایت درزندگی در زمانهای سخت است که درسهای بزرگتری می آموزی. کارنامه ورزشی من مملو از موفقیت است ولی فصل گذشته هم اینگونه گذشت. اتفاقا دراین مستند مردم می توانند چیزهایی را ببیند که وقتی اوضاع خوب پیش می رود، هرگز در جریانش قرار نمی گیرند. این به ما هم کمک خواهد کرد تا بتوانیم با انگیزه ای تازه دوباره برای فتح تمام جامهابجنگیم.

  *سرخیو راموس از چه چیزی پشیمان است؟

راستش همه ما در زندگی مان مسائلی داریم که از آنها پشیمان هستیم؛ همگی مرتکب اشتباهاتی می شویم که درنهایت از آنها درسهای زیادی می آموزی. اشتباهات همیشه درسهای زندگی هستند. من انسانی خوشبین هستم و گاهی وقتها از اشتباه کردن خوشحال می شوم، چون این اشتباه باعث می شود تا انسان بهتری شوم

*حال روز خودت و رئال را چطور می بینی؟

حالم خوب است و مملو از انگیزه ام. فکر می کنم که فصل خوبی برای تیم خواهد بود. آنالیزهای زیادی انجام می شود ولی ما تازه در فاز ابتدایی هستیم و با تمرینات روزمره و ثبات می توانیم بهتر و بهتر شویم و فصل رابا فتح جامهای مختلف به پایان ببریم. فوتبال یک ورزش است و باید با وجدانی راحت به زمین بروی و خیالت راحت باشد که تمام تلاشت را به کار گرفته ای.

*مسی درپایان هر فصلی که بخواهد می تواند بارسلونا را ترک کند. دوست داری که رئال او را بخرد؟

صحبت کردن درمورد کارنامه ورزشی دیگر بازیکنان به من مرتبط نمی شود. من همیشه از لئو مسی تعریف کرده ام؛ چون از نظرم او مثال زدنی و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. او آزاد است که هر تصمیمی که به نظرش صحیح می رسد را اتخاذ کند. من هنوز 2 سال دیگر با رئال قرارداد دارم و تلاش می کنم که با تیم جامهای بیشتری فتح کنم و بعد از آن خواهیم دید. سعی می کنم که از هرلحظه لذت ببرم و بعد ببینیم که فردا چطور خواهد بود.

6363