تصمیم لئوناردو برای فروش نیمار در زمستان

تصمیم لئوناردو برای فروش نیمار در زمستان

سایت رسمی فوتبالی- با اتمام بازار نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسید که جنجال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن فروکش کرده است؛ اما گویا اینطور نیست و همچنان این جنجال ادامه دارد. در طول تابستان و بعد از روزها و هفته ها مذاکره و انتشار شایعات متعددی در مورد آینده نیمار، او نهایتا در تیم پاریسی ماندگار شد و تلاشهای بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس برای جذب او بی ثمر ماند.

به گزارش فوتبالی، حالا و طبق گزارش منتشره در برخی رسانه های ورزشی از جمله توتوسپورت ایتالیا، دربازار زمستانی دوباره ماجرای جدایی نیمار داغ خواهد بود وبار دیگر تصویر نیمار را دائما روی جلد رسانه های ورزشی خواهیم دید. فرانس فوتبال در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مدیران باشگاه رئال مادرید با دقت فراوانی شرایط نیمار را زیر ذره بین خواهند داشت و در بازار زمستانی برای جذب او دست به کار خواهند شد. طبق گزارش منتشره دراین روزنامه فرانسوی، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی همچنان با نزدیکان نیمار در تماس است و به هرترتیبی می کوشد تا در ژانویه او را به تیمش منتقل کند.

توتوسپورت ایتالیا هم در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسی قصددارد تا نیمار را در فصل زمستان به فروش برساند. گویا او و مدیران پی.اس.جی از شایعات و فشارهای این ستاره برزیلی خسته شده اند و حتی همکاری با نیمار در این چند ماه پایانی سال 2019 را نیز سخت و طاقت فرسا می بینند. حالا باید منتظر ماند و دید که اولویت لئوناردو و سران باشگاه پاریسی برای فروش نیمار، با کدام تیم است و مذاکرات را با چه باشگاهی آغاز خواهند کرد؛ در هرصورت رئالی ها و بارسایی ها گوش به زنگ هستندو احتمالا در فصل زمستان دوباره شاهد جدالی شانه به شانه میان سران این دوباشگاه اسپانیایی برای مال خود کردن نیمار خواهیم بود.

6363