کاستا: نباید پشت سر گریزمان حرف بزنیم؛ رویای او بازی کنار مسی بود

کاستا: نباید پشت سر گریزمان حرف بزنیم؛ رویای او بازی کنار مسی بود

سایت رسمی فوتبالی- دیگو کاستا، ستاره برزیلی الاصل باشگاه اتلتیکومادرید فصل خوبی را شروع کرده و یکی از مهره های ارزشمند رختکن این تیم به حساب می آید. او در گفتگو با یک کانال یوتیوبی به آنالیز شرایط فعلی تیمش از جدایی آنتوان گریزمان گرفته تا درخشش ژائو فلیکس با پیراهن اتلتیکو پرداخته است.

به گزارش فوتبالی،دیگو کاستا در این گفتگو به تمجید از گریزمان و همچنین ژائو فلیکس پرداخته که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*گریزمان: رویای گریزمان بازی در کنار مسی و سوارز بود. همه ما می دانیم که او عجب بازیکنی است. به عنوان یک فوتبالیست همیشه می خواهیم همه چیز را تجربه کنیم و این کاملا طبیعی است که او بخواهد در بارسا بازی کند و امتحان کند که آیا می تواند در این تیم هم بازیکن مهمی مثل دوران حضورش در اتلتیکو باشد یا خیر. گریزمان به دنبال چالش تازه ای بود و حالا در بارسا این شرایط برایش فراهم شده. من سعی نکردم تا او را برای ماندن در اتلتیکو متقاعد کنم ولی اگر از من سوال می کرد، به او می گفتم که هر آدمی دوست دارد تا مسائل مختلفی را تجربه کند. این تصمیمی کاملا طبیعی بود. گریزمان انسانی صادق است و فقط زمان تجربه ای متفاوت برایش فرا رسیده بود. او همیشه یک الگوی بزرگ بود . ما نمی توانیم بد او را بگوئیم و فقط باید از او متشکر باشیم.

*ژائو فلیکس: زمانی که او به اتلتیکو پیوست، مشخص بود که انسانی آرام و حرف گوش کند است و نمی خواهد به عنوان یک ستاره وارد رختکن تیم شود. این در رختکن هر تیمی، اتفاق خوبی است. چون تیم ما دقیقا به این ترتیب است. ژائو فلیکس کیفیت فوتبالی اش را در اردوی پیش فصل و در بازی هایمان مقابل رئال و یوونتوس و در جلسات تمرینی به نمایش گذاشت. او مهارتهای متفاوتی دارد. کاملا منطقی است که توقعات از او بالا باشد؛ چون همه می دانند که ژائو بازیکن خوبی است؛ من شخصا خیلی همکاری خوبی با او دارم. او دوست دارد تا پاس آخر را بدهد و این به من کمک زیادی می کند. همه می بینند که او مهارتهای متفاوتی دارد. او دقیقا همان چیزی است که به او نیاز داشتیم؛ نه فقط من، بلکه تمام تیم.

6363