بکام در صدد بردن زیدان به تیمش در میامی

بکام در صدد بردن زیدان به تیمش در میامی

سایت رسمی فوتبالی- دیوید بکام این روزهاحسابی مشغول آماده سازی و تدارک تیمی قدرتمند در فوتبال آمریکاست و قصد دارد تا باشگاهش ، اینترمیامی را به بهترین نحو ممکن آماده حضور در رقابتهای لیگ ام.ال.اس کند.

به گزارش فوتبالی، در همین راستا و در ماه های اخیر بارها نام گزینه های مختلفی که برای پوشیدن پیراهن این تیم مدنظر زیدان قرار دارند به گوش می رسد و این اسطوره انگلیسی درنظر دارد تا ستاره هایی از لوئیس سوارز گرفته تا ادینسون کاوانی را به تیمش ببرد.  حالا و جدای از نام ستاره های بزرگ دنیای فوتبال که صحبتهایی از انتقالشان به تیم اینترمیامی مطرح است، نام یک سرمربی بزرگ با نام تیم بکام مرتبط شده است: طبق گزارش منتشره در روزنامه میرر، بکام، زیدان را برای هدایت تیمش در لیگ ام.ال.اس برگزیده است.

زیدان و بکام ارتباط دوستانه و صمیمانه عمیقی دارند و از زمانی که در رئال مادرید در کنار هم بازی می کردند، با هم درارتباط هستند و حالا بکام درانتظار روشن شدن تکلیف زیزو روی نیمکت مربیگری رئال مادرید است و قصد دارد تا هرزمان که شانسی برای به خدمت گرفتن زیدان داشته باشد، یک پروژه هیجان انگیز کاری در لیگ ام.ال.اس را به او پیشنهاد دهد.

بکام اطمینان دارد که با زیدان هرگز به مشکل نخواهد خورد و دراین میان قصد دارد تا ستاره های بزرگی که ممکن است حتی در حد مسی و پوگبا باشند را نیز برای تیمش خریداری کند.این اسطوره انگلیس به علاوه یک استادیوم حیرت آور هم در نزدیکی میامی برای تیمش ساخته و قصد دارد تا نام خودش و تیمش را به عنوان قطب شماره یک فوتبال آمریکا معرفی کند.

6363