درآمد رونالدو سه برابر درآمد سایر ستارگان سری آ

درآمد رونالدو سه برابر درآمد سایر ستارگان سری آ

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال و یوونتوس، تقریبا سه برابر بیشتر از هر بازیکن دیگری در سری آ درآمد دارد. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت آماری منتشر کرده که در آن مشخص شده کریستیانو رونالدو سالانه 31 میلیون یورو درآمد دارد که 23 میلیون یورو بیشتر از دومین بازیکن پر درآمد سری آ، ماتیس دلیخت، است. این بازیکن که تابستان امسال از آژاکس به تورین پیوست سالانه 8 میلیون یورو درآمد دارد که در صورت کسب پاداش ها 4 میلیون یوروی دیگر به آن اضافه خواهد شد. بازیکن دیگری که به تازگی به سری آ اضافه شده در رده سوم این جدول قرار دارد. روملو لوکاکو سالانه 7.5 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که با توجه به پاداش ها 1.5 میلیون یوروی دیگر می تواند به این مبلغ اضافه شود. گونزالو ایگواین که در سال 2018 پس از رونالدو در رتبه دوم قرار داشت این فصل در رده چهارم جای گرفته است. این در حالی است که پائولو دیبالا نیز که در آستانه جدایی از یوونتوس بود، کنار هم تیمی خود با 7.3 میلیون یورو در رده چهارم است.

گاتزتا همچنین مدعی شده که یوونتوس سالانه 294 میلیون یورو دستمزد به بازیکنان خود می دهد و در این فهرست نیز بیشترین بازیکن مربوط به این تیم است. آنها از هشت بازیکن اول در این فهرست 7 نماینده دارند. آرون رمزی که امسال به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس آمده نیز 7 میلیون یورو درآمد دارد. او تا سال 2023 با یووه قرارداد دارد. آدرین رالیو با 7 میلیون یورو، میرالم پیانیچ با 6.5 میلیون، داگلاس کاستا، ماریو مانژوکیچ و سامی خدیرا نیز با 6 میلیون یورو دیگر بازیکنان یوونتوس در این فهرست هستند. جیانلوییجی دوناروما با 6 میلیون و کالیدو کولیبالی با همین مبلغ تنها نمایندگان میلان و ناپولی در فهرست 15 نفر ابتدایی هستند. 

1070