محمد نوری: امیدوارم مدیرعامل خوبی برای پارس جنوبی انتخاب شود/ بازی با گل‌گهر از دو بازی قبلی سخت‌تر است

محمد نوری: امیدوارم مدیرعامل خوبی برای پارس جنوبی انتخاب شود/ بازی با گل‌گهر از دو بازی قبلی سخت‌تر است

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی با تیم گل‌گهر از دو بازی قبلی ما سخت‌تر است، چراکه باید با تیمی ناشناخته در زمین خودش بازی کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد نوری، در مورد شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی در هفته‌های اخیر اظهار داشت: از بهرام رضاییان به خاطر چند سال زحمتی که برای تیم پارس جنوبی کشید، تشکر می‎کنم. همه دوست داشتند او بماند، ولی من نمی‌دانیم به چه دلیل رفت. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر در مورد مدیرعامل تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات ریز و درشت باشگاه حل شود. تغییرات مدیریتی نیاز به زمان دارد. رضاییان چند سال در این باشگاه بود و همه چیز را می‌دانست و راهکار‌ها را بلد بود. امیدوارم منطقه ویژه پارس جنوبی، مدیرعامل خوب و قابلی انتخاب کند تا همه مشکلات حل شود. 

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی تصریح کرد: بخشی از قرارداد‌ها پرداخت شده است ولی هنوز چند بازیکن از فصل قبل طلبکار هستند. البته مبلغی که پرداخت شد کمی تیم را آرام کرد. 

نوری با توجه به تغییرات فنی و بازیکنان تیم پارس جنوبی به نتایج دو هفته اخیر اشاره کرد و گفت: ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم. تغییر مربی و بازیکن طبیعی است و برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم و به هفته‌های آینده هم امیدوار هستیم.  در دو هفته‌ای که گذشت خوب بازی کردیم و هم در بازی با پرسپولیس و هم در بازی با ذوب‌آهن کیفیت بالایی از خود نشان دادیم و مستحق دو امتیاز بودیم.

وی در پایان با اشاره به بازی هفته سوم مقابل گل‌گهر سیرجان ، خاطرنشان کرد: بازی با گل‌گهر از دو بازی قبلی ما سخت‌تر است. گل‌گهر تیمی ناشناخته‎ای است و در زمین خودش بازی می‌کند. از طرفی در هفته‌های اخیر باختی نداشتند و می‌خواهند به این روند ادامه دهند. از این رو این بازی به مراتب از دو بازی قبلی ما سخت‌تر است.

4344