مناجاتی: باخت به ازبکستان یعنی مربیان امید باید خیلی زحمت بکشند/ الان ببازیم بهتر است تا تیم را باد کنیم

مناجاتی: باخت به ازبکستان یعنی مربیان امید باید خیلی زحمت بکشند/ الان ببازیم بهتر است تا تیم را باد کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- کارشناس فوتبال گفت: باخت در بازی های دوستانه خوب است و همین ها نشان می دهد کادرفنی باید به کوچکترین ایرادهای تیم هم اهمیت دهند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهدی مناجاتی در مورد دو شکست تیم امید در بازی دوستانه مقابل ازبکستان اظهار داشت: باید این بازی ها برگزار شود تا نقاط قوت و ضعف تیم مشخص شود. مجیدی از بازیکنان خوب استقلال بوده و در کنار حمید استیلی که از بازیکنان خوب و با شخصیت فوتبال کشورمان است می توانند شرایط تیم را بهتر کنند.

وی افزود: هر دوی این نفرات با مربیان خوب داخلی و خارجی کار کرده اند و این قدر تجربه دارند که بتوانند نقاط ضعف تیم را شناسایی کنند. امروز در دنیا برای موفقیت یک مربی فقط همه نگاه ها به مربی و کمکش نیست بلکه یک تیم پشت سر یک سرمربی قرار دارد و کارها تقسیم می شود. کسی شاید ان نفرات را نبیند اما واقعا الان تصمیم گیری فنی برای یک تیم فقط به عهده سرمربی نیست و افراد زیادی به او باید کمک کنند. 

مناجاتی ادامه داد: برای موفقیت تیم امید باید در کنار این تیم بود. رسانه ها هم باید کمک کنند. راهنمایی کردن خیلی مهم است البته برخی از افراد راهنمایی نمی کنند و به جایش کارشکنی می کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان تاکید کرد: شکست در بازی های تدارکاتی باعث می شود مربی متوجه شود تیمش چه اشکالاتی دارد و اکنون ببازیم بهتر است تا بی خود و الکی تیم را باد و فکر کنیم که خیلی تیم خوبی داریم. پیدا کردن اشکالات تیم برگ برنده برای کادرفنی است که بداند وقتی از تیم ازبکستان با این نتیجه می بازیم یعنی مربیان برای برطرف کردن مشکلات باید خیلی زحمت بکشند و حتی به کوچکترین ضعف ها هم رسیدگی شود. 

4344