خامس: امیدوارم که امسال سال درخشش من در رئال باشد.

خامس: امیدوارم که امسال سال درخشش من در رئال باشد.

سایت رسمی فوتبالی- خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید در گفتگویی ویژه با برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو شرکت کرد. او که در سال 2017 به صورت قرضی به بایرن مونیخ منتقل شده بود، در صحبتهایی گفت:« امیدوارم که امسال، سال درخشان من در رئال مادرید باشد.»

به گزارش فوتبالی،خامس که دو فصل به صورت قرضی پیراهن بایرن را به تن می کرد، تابستان امسال بعد از اتمام مهلت قرارداد قرضی اش به رئال مادرید بازگشته است. این در حالی بود که با بازگشت او به رئال مادرید، شواهد و قراین حکایت از آن داشت که رئالی ها خامس را به تیم دیگری واگذار خواهند کرد. چرا که زیدان برروی او حسابی باز نمی کرد. اما خامس در جلسات تمرینی رئال آنقدر خوش درخشید که توانست دل زیدان را به دست بیاورد و نظر او را عوض کند: خامس در هفته اول رقابتهای لالیگا، برای بازی با سلتاویگو به اردوی رئال دعوت شد (هرچند که یک دقیقه هم برای تیمش بازی نکرد)

در بازی اول رئالی ها در سانتیاگو برنابئو، در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت (در شب تساوی 1-1 مقابل وایادولید) و مصدومیت از ناحیه پا گریبانگیر او شد. اما حالا و با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت ، خامس به روزهای اوج بازگشته و می تواند در بازیهای آتی رئال، شاگردان زیدان را همراهی کند.

6363