الکس مورگان: کریس رونالدوی فوتبالیست با رونالدوی واقعی دو بحث مجزاست

الکس مورگان: کریس رونالدوی فوتبالیست با رونالدوی واقعی دو بحث مجزاست

سایت رسمی فوتبالی- الکس مورگان بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال زنان آمریکا درگفتگو با اسپورتس ایلوستریتد، درمورد کریستیانو رونالدو صحبت کرده و شخصیت او را چه به عنوان ورزشکار و سپس به عنوان انسان با هم مقایسه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، این بانوی فوتبالیست آمریکایی که با تیم ملی آمریکا قهرمان جام جهانی شده است، بعد از آنکه رونالدو به تجاوز به یک مدل آمریکایی متهم شده بود، از کریس رونالدو انتقاد کرد.

مورگان در مراسم فیفا که به زودی در شهر میلان برگزار خواهد شد، با کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یووه روبرو خواهد شد. او دراین رابطه گفت:« بعید می دانم که برخوردم با رونالدو با برخوردم با هرفرد دیگری که با او روبرو می شوم، فرقی بکند. خانمها، این روزها حرفهایشان را می زنند و مهم این است که به حرفشان گوش داده شود. خیلی ها می پرسند که دراین قضایا، حق با چه کسی است ولی وقتی به تاریخ و داستان زندگی رونالدو نگاه می کنید، فکر می کنم مدارک زیادی موجود باشد. ولی در نهایت پول همه چیز را پنهان می کند.»

مورگان  ادامه داد:«چند وقت پیش یک توئیت جزئی درمورد ماجرای رونالدو و داستان تجاوزش نوشته بودم و فکر می کنم که مهم این است که به حمایت از زنانی که در شرایطی شکننده قرار دارند بپردازیم.. دقیقا در جایی که از حمایت بی بهره اند. نمی گویم که کریس رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا نیست؛ اصلا هیچ ربطی ندارد. کریس رونالدو به یعنوان یک ورزشکار یک چیز است ولی به عنوان یک انسان ، مورد کاملا متفاوتی است. من همچنان به احساسات درونی ام وفادارم و به مسائلی که ازنظرم مهم هستند، بها می دهم.»