ونگر: دوست دارم هرچه زودتر به آرسنال برگردم

ونگر: دوست دارم هرچه زودتر به آرسنال برگردم

سایت رسمی فوتبالی- آرسن ونگر 22 سال از عمرش را در باشگاه آرسنال سپری کرد و خودش را به نحوی به این باشگاه متصل می داند. این سرمربی فرانسوی در سال 1996 هدایت توپچی ها را در دست گرفت و در سال 2018 آرسنال را ترک کرد. ونگر مجموعا با این تیم 3 قهرمانی در لیگ برتر، هفت قهرمانی در جام حذفی انگلیس و هفت قهرمانی در کامیونیتی شیلد به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، او با 69 سال سن و تجربیات فراوان در فوتبال انگلیس حالا دلتنگ فوتبال شده است. البته او در این مسیر تنها نیست و ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال هم اخیرا اعلام کرده که دلتنگ سرمربیگری شده است.

ونگر اخیرا در مصاحبه هایی اعلام کرده که بی صبرانه منتظر بازگشت به دنیای مربیگری است. او اخیرا در گفتگو با بین اسپورت گفته:« بی صبرانه منتظر بازگشت به دنیای مربیگری هستم. » او تمایلی به بازنشستگی ندارد و در جریان این گفتگو اعلام کرده که همچنان با سران آرسنال در تماس است و  دوست دارد تا به این تیم بازگردد؛ حتی شاید در سمتی به جز سرمربیگری ؛ چرا که در حال حاضر اونای امری هدایت آرسنال را برعهده دارد. ونگر دراین رابطه گفته:« من با افراد بسیاری در باشگاه آرسنال در تماسم. هرچند که سعی می کنم فاصله ام را حفظ کنم. فکر می کنم هنوز کمی زود است ولی دوست دارم به آرسنال بازگردم؛ نه به عنوان سرمربی، بلکه به عنوان یکی از افراد شاغل در دپارتمان فوتبال.»

6363