اومتیتی: شایعه معاوضه من با نیمار مسخره و خنده‌دار بود

اومتیتی: شایعه معاوضه من با نیمار مسخره و خنده‌دار بود

سایت رسمی فوتبالی - ساموئل اومتیتی اخبار مربوط به مذاکره و پیوستن به آرسنال را رد کرده و مدعی شده که شایعه معاوضه او با نیمار نیز برایش خنده دار بوده است. 

به گزارش فوتبالی، در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی مبنی بر پیوستن بازیکن 25 ساله تیم ملی فرانسه به آرسنال و جدایی او از بارسلونا به گوش می رسید. صحبت ها از حضور او در لیگ برتر بود و آرسنال نیز به دنبال جذب یک بازیکن تراز اول بود. با این حال اومتیتی مدعی شده که تجربه چالش جدید در ورزشگاه امارات چیزی نیست که او در نظر داشته باشد. این بازیکن در گفتگو با کانال فوتبال کلاب اظهار داشت: " صادقانه نمی دانم شایعات مربوط به آرسنال از کجا آمده اند. در طول شب پیام هایی از دوستانم دریافت می کردم که می گفتند پس داری به آرسنال می روی؟ می گفتم که اینطور نیست، متاسفم اما در بارسلونا می مانم. صادقانه نمی دانم که مدیر برنامه هایم صحبت هایی با آرسنال داشته یا نه. من فقط به او گفتم که برایم مهم نیست در طول تابستان چه اتفاقی رخ می دهد و حتی لازم نیست که در این باره با من صحبت کند. این بی فایده است چون جواب من یکی است. رویای من از کودکی بازی برای بارسلونا بود. فصل گذشته سخت ترین فصل دوران حرفه ای فوتبال من بود خصوصا از نظر مصدومیت ها من بسیار اذیت شدم. "

در طول تابستان صحبت هایی نیز مبنی بر حضور اومتیتی در پکیج پیشنهادی بارسلونا برای خرید نیمار به پاریسن ژرمن به گوش رسید. بازیکن تیم ملی فرانسه در این باره گفت: " استفاده از من برای خرید نیمار مسخره و دیوانه وار بود. باعث شد که من خنده ام بگیرد. من حتی پاسخی برای این سوال ندارم که چنین حرفی از کجا نشات گرفته است. "

1070