مارتینز: لوکاکو تا به حال انقدر خوشحال و متمرکز نبوده است

مارتینز: لوکاکو تا به حال انقدر خوشحال و متمرکز نبوده است

سایت رسمی فوتبالی - روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، تایید کرد که دفعه اول است که روملو لوکاکو را این چنین متمرکز و خوشحال می بینید. 

به گزارش فوتبالی، لوکاکو با جدایی از منچستریونایتد به تیم اینتر پیوست تا گرانقیمت ترین خرید این باشگاه لقب بگیرد. این بازیکن 26 ساله پس از جدایی از اورتون دو فصل را در اولدترافورد حضور داشت و حالا با حضور در سن سیرو دو گل در دو بازی ابتدایی برای تیم آنتونیو کونته در سری آ به ثمر رسانده است. مارتینز در آستانه دیدار روز دوشنبه برابر اسکاتلند در چارچوب رقابت های انتخابی یورو 2020 گفت: " این اولین باری است که او را رها و خوشحال می بینم. در اردوهای بسیار قبلی هرگز انقدر متمرکز، خوشحال و سرحال از چالش جدید نبوده است. فکر می کنم او حالا آماده است که با یکی از بزرگترین فصول فوتبالی در طول دوران حرفه ای خود روبرو شود. او بسیار با انگیزه است تا در تیم ملی نیز بدرخشد. بنابراین من از خوشحالی او و نحوه نگاهش به پیشرفت خود در دنیای فوتبال بسیار خوشحال هستم. " 

لوکاکو در پیروزی 4 - 0 برابر سن مارینو روی نیمکت حضور داشت و به عنوان بازیکن تعویضی نیز به میدان نیامد اما میکی باتشوایی فرصت حضور در زمین را پیدا کرده و در این دیدار دو گل نیز به ثمر رساند.

1070