جایگاه دمبله در برنامه‌های بارسلونا چیست؟

جایگاه دمبله در برنامه‌های بارسلونا چیست؟

سایت رسمی فوتبالی – عثمان دمبله همیشه نامی جنجالی برای بارسلونا بوده است. او پس از انتقال غیرمنتظره نیمار به پاری سن ژرمن راهی بارسلونا شد. بارسا در ابتدا فیلیپه کوتینیو را می خواست، اما در نهایت دمبله را خرید. البته کوتینیو هم شش ماه بعد به بارسا پیوست.

دمبله در فصل اول حضورش بارها مصدوم شد و نتوانست در ترکیب جا بیفتد. او در فصل دومش درخشان ظاهر شد، اما مشکلات خارج از میدان برایش دردسرساز شد. او همچنین دچار مصدومیت‌های زیادی شد، و رفتار غیرحرفه‌ای او هم انتقادات هم‌تیمی‌ها و طرفداران را برانگیخت.

تابستان امسال برای دمبله راحت نگذشت. نام او به عنوان بازیکنی که برای انتقال نیمار به پاری سن ژرمن منتقل می شود مطرح شده بود. البته او در پیش‌فصل عالی کار کرد.

با این حال، همه چیز در بازی اول فصل خراب شد. او بازی برابر اتلتیک بیلبائو را با درد به پایان رساند اما به کسی چیزی نگفت. او اجازه مسافرت و دیدار با خانواده‌اش را یافت، اما وقتی برگشت، مصدومیتش تایید شد. او دست کم یک ماه باید دور از میادین باشد. در این میان سوالات زیادی درباره رفتار و حرفه‌ای‌گری او مطرح می‌شود، چرا که به کادر پزشکی بارسا خبر نداد که مصدوم است.

حالا که انتقال نیمار منتفی شده، دمبله خود را در نقش مهاجم چهارم بارسلونا می‌بیند. اما آنسو فاتی و کارلس پرز در غیاب او به میدان رفته و عالی کار کرده‌اند، و به این ترتیب کار دمبله برای رسیدن به ترکیب ثابت بارسلونا حتی سخت‌تر از گذشته شده است.

8444