بوسکتس: فابیان و دی یونگ بهترین بازیکنان دنیا خواهند شد

بوسکتس: فابیان و دی یونگ بهترین بازیکنان دنیا خواهند شد

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو بوسکتس باور دارد که فابیان رویز، هافبک ناپولی، و فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، به بهترین بازیکنان دنیا در پست های خود تبدیل خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی اسپانیا بسیار تحت تاثیر بازی هم تیمی خود قرار گرفته که در 23 سالگی به یکی از بازیکنان کلیدی خط میانی این تیم تبدیل شده است. بوسکتس در کنفرانس خبری گفت: " هم فابیان و هم دی یونگ استعداد و کیفیت بسیار بالایی دارند. شاید فرنکی به کمی زمان نیاز داشته باشد تا به صورت کامل خود را با سبک بازی بارسلونا هماهنگ کرده و مطابقت دهد اما هر دوی آنها نماینده های خوبی برای آینده فوتبال هستند. من اطمینان درام که آنها در پست های خود به بهترین بازیکنان دنیا تبدیل خواهند شد. "

ناپولی تابستان گذشته و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو موفق به خرید فابیان رویز از رئال بتیس شد. اما گفته می شود که قیمت این بازیکن در طول یک سال گذشته دو برابر شده چرا که عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است. بارسلونا نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو بازیکن تیم ملی هلند و باشگاه آژاکس را به نیوکمپ منتقل کرد. 

1070