سهیل مهدی:آسیا در تاسوعا و عاشورا تعطیل نیست!

سهیل مهدی:آسیا در تاسوعا و عاشورا تعطیل نیست!

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم صحبتهای سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را از قول خبرگزاری فارس برایتان نقل میکنیم:

*  3 روز پیش ارسال مدارک اثبات عدم بدهی باشگاه‌ها بسته شده و ما یک هفته فرصت رسیدگی داریم. درصورتیکه مدارک تکمیلی را از باشگاه‌ها بخواهیم، در طول یک هفته با اختیارات خودمان این اجازه را می‌دهیم که باشگاه‌ها مدارک را به ما بدهند، این طور نیست که مدارک را بدهند و ما بپذیریم، حتما ما باید تشخیص بدهیم و مدارک توضیحی را از آن‌ها بخواهیم. نهایتا تا پنجشنبه آخر وقت اداری به وقت کوالالامپور فرصت دریافت مدارک تکمیلی از جانب ما تمام می‌شود و عملا سامانه اجازه دریافت مدارک جدید را نمی‌دهد. بر اساس مدارک موجود کمیته بدوی و بعد از آن اگر به کمیته استیناف برسد، کمیته استیناف ما اجازه تصمیم‌گیری دارند.

*  همچنان نگرانی‌ها وجود دارند، بخشی از مدارک تکمیلی که خواسته‌ایم از جانب برخی باشگاه‌ها هنوز دریافت نشده و این خطر حذف همچنان برای هر 4 باشگاه ما باقی است. 

* تا پنجشنبه فرصت رسیدگی ما به مدارک است که واقعا هم وقت خیلی کمی برای ما است و شبانه‌روز مدارک را بررسی و مرور می‌کنیم تا احیانا چیزی از قلم نیفتد. بعضی از دوستان مصاحبه کردند که فردا و پس فردا تعطیل است و ما چهارشنبه و پنجشنبه رسیدگی می‌کنیم اما متاسفانه آسیا علیرغم میل ما تعطیل نیست.

1984