کعبی: مقابل پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

کعبی: مقابل پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را خواهند داشت و هرگز حریف دست و پا بسته نخواهیم بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عقیل کعبی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در ۲ هفته متوالی توانست در ترکیب منتخب هفته از نگاه چند رسانه ورزشی قرار بگیرد، در خصوص این اتفاق گفت: بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم و بسیار خوشحال هستم. دوست دارم روز‌های خوبم در فوتبال ادامه دار باشد. البته موفقیت کل اعضای تیم باید محسوب شود و بعد از آن افتخار شخصی من. امیدوارم روند تیم در لیگ تداوم پیدا کند. 

او بیان کرد: بابت گلی که هفته اول مقابل فولاد زدم خوشحالم. در بازی دوم نیز مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت دادیم. امیدوارم روز به روز بهتر شویم. اسکوچیچ برای هر بازی برنامه خاصی دارد و در ۲ بازی گذشته تقریبا خواسته‌های او را اجرا کردیم.

پرسپولیس قبل از بازی مقابل استقلال، برابر تیم ما بازی دارد و قطعا برای ۳ امتیاز در بازی با ما، پا به میدان می‌گذارد. ما مقابل این تیم دست و پا بسته نخواهیم بود و مطمئن باشید بهترین عملکرد را نشان خواهیم داد. این قضیه درست است که ترکیب و سرمربی پرسپولیس عوض شده، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، اما با احترام به این تیم ما برای نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اکثر تیم‌های فوتبالی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و این اتفاق عجیبی نیست. مسئولان تیم قول دادند تا پیش از بازی مقابل پرسپولیس مبلغی را به بازیکنان پرداخت کنند. به هر حال فوتبالیست‌ها شغل دومی ندارند و از این روش کسب درآمد می‌کنند.

4344