سرمربی برزیل: نیمار من را شگفت‌زده کرد

سرمربی برزیل: نیمار من را شگفت‌زده کرد

سایت رسمی فوتبالی - تیته، سرمربی برزیل، تایید کرد که عملکرد نیمار در تساوی 2 - 2 برابر کلمبیا که پس از سه ماه دوری از میادین بود او را شگفت زده کرده است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره پاریسن ژرمن پس از مصدومیتی که سه ماه قبل در دیدار دوستانه برابر تیم ملی قطر گریبانگیرش شده بود، صبح امروز بار دیگر به میادین فوتبال بازگشت. او موفق شد پاس گل اول برزیل را ارسال کرده و گل دوم این تیم را نیز به ثمر برساند. تیته می گوید که در نظر داشت این بازیکن را تعویض کرد اما تصمیم گرفت اجازه حضور کامل در زمین را به نیمار بدهد چرا که تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته بود. تیته پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من می خواستم برای حفظ شرایط فیزیکی او را از بازی خارج کنم. اما دیدم که شرایط فیزیکی او خوب و از نظر بدنی بسیار قوی است و توانستم رشد او را ببینم. هرچه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم او بهتر و بهتر می شد. نیمار تکنیک خود را حفظ کرده و با استفاده از آن فضا ایجاد می کرد. او فراتر از حد انتظار من در زمین ظاهر شد. "

او درباره تقسیم شادی پس از گل با نیمار نیز گفت: " این واکنش وفاداری واقعی بود. ما رابطه ای سرشار از صداقت و وفاداری داریم. چیزی که فکر می کنیم درست است و چیزی که فکر می کنیم غلط است را بر زبان می آوریم. این رابطه متقابل است. من واقعیت های دیگر یا موقعیت های دیگر را تحلیل نمی کنم. اما می توانم بگویم که رابطه بین من و نیمار بسیار واقعی است. "

1070