شفر و ادعایی که رد می شود؛ او خودش به دنبال ترانسفر صیادمنش بود!

شفر و ادعایی که رد می شود؛ او خودش به دنبال ترانسفر صیادمنش بود!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی آلمانی سابق استقلال درباره ترانسفر اللهیار صیادمنش ادعاهایی را مطرح کرده که در نوع خودش جالب توجه است!

به گزارش فوتبالی، وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال که اکنون در تیم بنی یاس امارات فعالیت دارد در جدیدترین صحبت های خودش با ورزش سه درباره وضعیت فعلی اللهیار صیادمنش توضیحاتی داد و علاوه بر تشبیه اللهیار صیادمنش به امباپه، عنوان کرد که انتقال قرضی این بازیکن جوان به ترکیه اقدام اشتباهی بود و حتی این اقدام را یک جنایت علیه استقلال و این بازیکن جوان و مستعد نامید.

 او در ادامه اظهارات خودش ادامه داد که وی تاکید زیادی داشته اللهیار حداقل یک سال دیگر در استقلال بماند و مسئولین این باشگاه زمان مناسبی را برای انتقال این بازیکن انتخاب نکردند و در ادامه مدیران وقت باشگاه طبق ادعای شفر به صحبت های این سرمربی توجه نکردند و نهایتا صیادمنش پس از انتقال به فنرباغچه، اکنون راهی یک تیم دسته دوم ترکیه ای شده است.

با توجه به صحبت های وینفرد شفر، لازم است که نکاتی را پیرامون انتقال اللهیار صیادمنش بیان کنیم. شفر در حالی ادعا می کند تاکید داشته تا اللهیار حداقل یک سال دیگر در استقلال توپ بزند که خودش در صدد منتقل کردن این بازیکن جوان به آلمان بود و حتی این خبر را امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز تایید کرد که سرمربی آلمانی این تیم قصد داشته خودش صیادمنش را با مبلغ یک میلیون دلار به یک تیم آلمانی( گویا صحبت از تیمهای بزرگ بوندسلیگا بوده اما بعدها مشخص می شود که بایرن و تیمهای معروف آلمانی دنبال صیادمنش نبودند) ترانسفر کند و در این میان نیمی از مبلغ را برای خودش بردارد و در نهایت مبلغی که به دست باشگاه استقلال برسد 500 هزار دلار باشد اما در آن مقطع، باشگاه استقلال از این موضوع مطلع شد و توانست جلوی این انتقال را بگیرد. 

بماند که این سرمربی آلمانی برخلاف تعریف ها و تمجیدهایش از صیادمنش، به او فرصت زیادی برای حضور در ترکیب استقلال نمی داد اما نکته جالب در این ماجرا، اختلاف مبلغی است که در صورت ترانسفر شدنِ اللهیار صیادمنش به وسیله شفر به دست باشگاه استقلال می رسید یعنی همه می دانیم که در حال حاضر با ترانسفر صیادمنش به فنرباغچه، مبلغ 950 هزار دلار به حساب باشگاه استقلال واریز شده که این سود، حق ترانسفرهای بعدی این بازیکن را نیز شامل می شود اما اگر باشگاه استقلال به خواسته شفر تن در می داد، شاید نهایت مبلغی که می توانست از ترانسفر اللهیار به آلمان نصیب استقلال شود، 500 هزار دلار بود! همانطور که مشخص است اختلاف تقریبا دو برابری بین پیشنهاد شفر و اقدامی که باشگاه استقلال انجام داد وجود دارد. اختلاف قیمتی که از قِبل آن، باشگاه توانست حقوق خودِ وینفرد شفر و دستیارانش، قسط های ابتدایی شیخ دیاباته و حتی شاید استراماچونی و میلیچ را پرداخت کند

به نظر می رسد که این سرمربی آلمانی هنوز از اینکه نتوانست حرف خودش را به کرسی بنشاند و این بازیکن جوان را از کانال خودش ترانسفر کند، ناراحت است که کماکان با گذشت ماه ها، درباره این موضوع صحبت می کند!


1984